شکست موشک های صهیونیستی در برابر پدافند هوایی سوریه

شکست موشک های صهیونیستی در برابر پدافند هوایی سوریه
جمعه 19 دی 1399 - 21:57

پدافند هوایی سوریه چهارشنبه گذشته توانست موشک های متجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی از منطقه اشغالی جولان به منطقه جنوبی را رهگیری کند.

العالم - كشكول

افزایش حملات و اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاک سوریه همزمان با حملات گروههای تروریستی به وسایل نقلیه عمومی البادیه سوریه است که به خوبی بیانگر هماهنگی کامل تروریسم اسرائیلی و تروریسم تکفیری برای رسیدن به اهداف مشترک خود در طولانی کردن مدت بحران سوریه است.

به دنبال این حملات، جنگنده های رژیم اشغالگر صهیونیستی، اعلامیه هایی در استان القنیطره واقع در منطقه جنوبی سوریه پخش کرده و با آن به نیروهای ارتش سوریه هشدار داده و آنان را وابسته به حزب الله توصیف کردند.

بدون شک این حملات برنامه ریزی شده امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند، اما سرپوش گذاشتن و حمایت نامحدود آمریکا و مصونیت رژیم اشغالگر از تعقیب توسط دیگر کشورها در شورای امنیت به این رژیم اجازه داده تا این جنایت ها را انجام دهد.

گفتنی است اقدام نیروهای اشغالگر امریکایی برای تشکیل دوباره گروه تروریستی داعش، به خوبی هماهنگی اسرائیل و امریکا برای هدف قرار دادن سوریه و غارت ثروتهای این کشور را نشان می دهد.

اما مردم سوریه و ارتش قهرمان که صحنه های زیبایی علیه تروریسم و حامیانش ترسیم کردند، در مقابله با انواع و اقسام جنگ ها علیه سوریه قدرتمندتر و راسخ تر بوده و همه تلاشها برای ارائه مجدد طرح های مخالف را ناکام خواهند گذاشت و حاکمیت سوریه و وحدت مردم را حفظ خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها