درگیری‌های شدید میان ارتش سوریه و عناصر داعشی در بادیه

درگیری‌های شدید میان ارتش سوریه و عناصر داعشی در بادیه
شنبه 20 دی 1399 - 08:57

درگیری‌های شدیدی میان نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی وابسته به داعش در منطقه "الرهجان" در حومه شرقی حماه به وقوع پیوسته است.

العالم- سوریه

به گزارش العالم، این درگیری‌ها بعد از آن جریان گرفت که گروهک‌های تروریستی وابسته به داعش تلاش می‌کردند به سمت مواضع ارتش سوریه در محور شهرک "الرهجان" در حومه شمال شرقی "سلمیه" در شرق استان حماه نفوذ کنند.

خبرگزاری "اسپوتنیک" تصریح کرد، یگان‌های ارتش سوریه تلاش تروریست‌ها را رصد کرده و بلافاصله مواضع و مراکز تجمع‌شان را آتش‌باران کردند که در نتیجه آن، درگیری‌های شدید میان نیروهای ارتش و تروریست‌های داعشی به وقوع پیوست.

همزمان با این درگیری‌ها، جنگنده‌های روسیه به صورت گسترده در آسمان این منطقه به پرواز درآمدند و خطوط حمله و پشتیبانی این گروه تروریستی را در عمق بادیه سوریه هدف قرار دادند.

یک منبع میدانی در این ‌باره تأکید کرد، درگیری‌ها در منطقه الرهجان همچنان ادامه دارد و ارتش سوریه تجهیزات نظامی بسیاری را وارد محورهای درگیری کرده است.

گروه‌های وابسته به داعش طی چند روز اخیر حملاتی را در محورهای دیر الزور، تدمر و حومه حماه صورت می‌دهند و اتوبوس‌ها و تانکرهای نفتی را هنگام عبورشان از جاده‌های این منطقه هدف حمله قرار داده‌اند که در نتیجه آن، شماری از غیرنظامیان و نظامیان سوری کشته یا زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها