تویت رئیس پلیس سابق دبی خشم مردم را برانگیخت

تویت رئیس پلیس  سابق دبی خشم مردم را برانگیخت
شنبه 20 دی 1399 - 19:06

ضاحی خلفان اخیرا با انتشار تویتی، خوش اخلاقی یهودیان در برخورد با مسلمانان را ستود.

العالم – امارات

این اقدام باعث خشم کاربران شبکه های اجتماعی شد به گونه ای که آن را محکوم کردند.

وی در یک داستان سرایی به نام "خاطرات یهودیان دمشق که اکنون در اسرائیل زندگی می کنند" ادعا کرد که یهودیان دمشق آنقدر با اخلاق بودند که در روزهای ماه رمضان غذا نمی پختند تا همسایه های مسلمانشان به خاطر بوی غذا ناراحت نشود.

کاربری به نام عبدالعزیز نوشت: از تو تعجب می کنم که ادعا می کنی زرنگی اما اینقدر احمق شده ای، می گویی یهودیان تعاملشان با مسلمانان دمشق بسیار اخلاق مدارانه بود در حالیکه با باروت و بمب به دمشق حمله کرده و مردم آن را آواره کردند، به راستی یهودیان عهد شکن و غیرقابل اطمینان هستند.

جاد کرم نوشت: یهودیان، سرزمین ما را در آرامش سرقت کردند، اهالی آن را با مهربانی آواره کردند و کودکانش را به آسانی کشتند، نفرین خدا به تو ای خائن که اقدام به عادی سازی با دشمن کرده ای.

رانیه با بیان خبر سرقت محتویات هتلهای دبی توسط گردشگران اسرائیلی نوشت: اسرائیلیها دزد و بی آبرو هستند، خداوند به اجداد اعراب خیر دهد که آنان را بیرون کرده و ما را از شرشان خلاص کردند.

شخص دیگری از سرزمینهای اشغالی فلسطین نوشت: ای خلفان چرا یهودی نمی شوی و ما را از افکار و دیدگاههایا درباره یهودیان خلاص نمی کنی؟ اگر ظلم و نژادپرستی یهودیان در هفتاد سال گذشته علیه ما را می دیدی و با آنها زندگی می کردی، نظرت عوض می شد و می فهمیدی که اسرائیلی ها چطور اشخاصی هستند.

پربیننده ترین خبرها