رئیس‌جمهور الجزایر بار دیگر برای درمان کرونا به آلمان رفت

دوشنبه 22 دی 1399
08:11
رئیس‌جمهور الجزایر بار دیگر برای درمان کرونا به آلمان رفت «عبدالمجید تبون» رئیس‌جمهور الجزایر که اخیرا بعد از گذراندن دوره درمان از آلمان به کشور برگشته بود بار دیگر برای درمان کرونا راهی آلمان شد.

العالم - آفریقا

عبدالمجید تبون، رئیس‌جمهور الجزایر برای دومین بار جهت درمان بیماری کرونا به آلمان رفت.

عبدالمجید تبون پس از حدود دو ماه بستری بودن در بیمارستانی در آلمان عصر سه شنبه ( دهم دی ماه ) به الجزایر بازگشت و در فرودگاه نظامی «بوفاریک» مورد استقبال مقامات بلندپایه الجزایری قرار گرفت.

رئیس جمهور الجزایر در اوایل آبان ماه گذشته به ویروس کرونا مبتلا شد و پزشکان به او توصیه کردند برای انجام آزمایشات دقیق پزشکی به آلمان برود.

رئیس جمهور 75 ساله الجزایر از آن زمان به بعد در یکی از بیمارستان‌های تخصصی آلمان بستری و تحت درمان قرار گرفت.

تسنیم

0% ...

آخرین اخبار

مفتی جعفری لبنان: «توافق چارچوب» فاجعه‌ای ملی برای خدمت به اهداف صهیونیستی است


 توافق چارچوب؛ دولت لبنان اشغالگری را تایید کرده است


شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان غزه در حملات رژیم صهیونیستی


۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه رژیم صهیونیستی به لبنان


۵ کشته براثر ۲ انفجار قلب سرزمین های اشغالی+ فیلم


هند ادعاهای پاکستان در مورد انفجار کراچی را رد کرد


موج گرمای مرگبار اروپا؛ فرانسه از ثبت هزار مرگ خبر داد


شبی که سیاستمداران لبنانی خودزنی کردند و نتانیاهو جشن گرفت


موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با به رسمیت شناختن «کشتار ارامنه»


مراسم عزاداری عاشورای حسینی(ع) در بوداپست برگزار شد