بحرین میلیون‌ها دلار به قاتلان فلسطینی ها می دهد!

بحرین میلیون‌ها دلار به قاتلان فلسطینی ها می دهد!
سه شنبه 23 دی 1399 - 14:24

بحرین با شرکت آب رژیم صهیونیستی موسوم به " میکوروت " قراردادی امضا کرده که بر اساس آن این شرکت فناوری مربوط «صنعت شیرین کردن آب های شور» را در اختیار منامه قرار خواهد داد و بحرین هم در قبال آن میلیون ها دلار به قاتلان ملت مظلوم فلسطین پرداخت می کند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روز سه شنبه رسانه های صهیونیستی، قرار است توافقنامه نهایی با اداره آب و برق این کشور ظرف چند روز آینده در منامه به تصویب دو طرف برسد.

روزنامه صهیونیستی «اسراییل هیوم» که برای اولین بار این خبر را منتشر کرد، به ارزش این قرارداد اشاره نکرده، اما ارزش آن را میلیون ها دلار تخمین زده است.

این روزنامه به نقل از مسئولان شرکت میکوروت افزود: این اولین معامله در میان مجموعه ای از طرحهایی می باشد که قرار است تل اویو آنها را با منامه و ابوظبی امضا و اجرا کند.

«إیلی کوهین» مدیرکل شرکت میکوروت اخیرا از امارات به منظور انجام گفت وگو با مسئولان دولتی در دوبی در ارتباط با فناوری های مربوط به آب آشامیدنی دیدن به عمل آورد.

مراسم امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو با منامه از یک طرف و پیمان صلح رژیم صهیونیستی با امارات روز سه‌شنبه ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید و در حضور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا به صورت رسمی امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.

بحرین و امارات در سال‌های اخیر برای ارتباط با صهیونیست‌ها تلاش‌های زیادی کرده بودند که با روی کار آمدن ترامپ در سال ۲۰۱۵ میلادی، این روند سرعت بیشتری به خود گرفت.

به دنبال آغاز روابط رسمی میان ابوظبی و منامه با تل‌آویو، تماس‌ها و دیدارهای زیادی در روزهای اخیر میان دو طرف انجام شده که واکنش شدید ملت های منطقه از جمله فلسطینی‌ها را به دنبال داشته است. ملت‌های عربی و جریان‌های سیاسی آن به شدت مخالف هرگونه سازش با این رژیم و برقراری روابط با آن هستند و تاکنون چندین تظاهرات‌ گسترده در محکومیت توافق خیانت بار سه کشور عرب با اشغالگران قدس برگزار شده است.

پس برقراری روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، شرکتهای این رژیم به دنبال امضا قراردادهای هنگفت با این کشورها برآمده که یکی از این قراردادها انتقال فناوری آب شیرکنها است که کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس به آن وابستگی استراتژیک دارند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها