آسوشیتدپرس از نقش واشنگتن در بمباران امروز شرق سوریه خبر داد

آسوشیتدپرس از نقش واشنگتن در بمباران امروز شرق سوریه خبر داد
چهارشنبه 24 دی 1399 - 19:31

خبرگزاری اسوشیتدپرس تاکید کرد: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا بمباران امروز استان دیرالزور را با یوسی کوهین رییس موساد بررسی کرده بود.

العالم ـ سوریه

یک مسئول اطلاعاتی ارشد آمریکا به خبرگزاری اسوشیتدپرس گفت: دور اخیر حملات اسراییلی ها به شرق سوریه بنا به اطلاعاتی صورت گرفت که امریکا ارائه داده بود.

این خبرگزاری امروز چهارشنبه به نقل از یک مقام مسئولی که از جزییات حمله آگاه بود، خبر داد که مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در دیدار با یوسی کوهن رییس موساد در رستوران "کافه میلانو" در واشنگتن روز دوشنبه گذشته، مساله بمباران روز گذشته استان دیرالزور را بررسی کرد.

اسوشیتدپرس اظهارات این مسئول را اقدامی نادر از همکاری علنی "اسراییل" با امریکا در انتخاب اهداف عملیات در سوریه دانست.

این مسئول که خواست نامش فاش نشود، ادعا کرد که "بمباران مجموعه انبارهایی برای ذخیره سلاح ایرانی را هدف گرفت".

یک منبع آگاه ایرانی تصریح کرد که حمله اخیر صهیونیستها به مناطقی در دیرالزور و البوکمال هیچ قربانی بر جای نگذاشت. و برخلاف ادعای منابع رسانه ای معاند، این حمله به شهادت هیچ ایرانی و یا نیروهای فاطمیون منجر نشد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز، چهارشنبه به دو منطقه مرزی «دیرالزور» و «البوکمال» در عراق و سوریه حمله هوایی کرده است.

جنگنده‌های ارتش رتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز، چهارشنبه مناطقی از «البوکمال» و «دیرالزور» در مرزهای عراق و سوریه را هدف قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها