مدال افتخار و شجاعت مردم عراق بر سینه ابوفدک

مدال افتخار و شجاعت مردم عراق بر سینه ابوفدک
پنج‌شنبه 25 دی 1399 - 18:18

کاربران شبکه های اجتماعی عراق با انتشار هشتگ هایی، اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در زمینه تحریم عبدالعزیز المحمداوی "ابوفدک" رئیس ستاد حشد الشعبی را محکوم کردند.

العالم داغ های مجازی

آنان در این زمینه هشتگهای #دایی – شجاعان، # دایی – در – میادین – شجاعان و #ابو – فدک را منتشر و حمایت خود را از این مبارز اعلام کردند.

م . قطایا نوشت: او در بانکهای شما سپرده ندارد اما چشمانی دارد که به زودی از شما انتقام خواهند گرفت و راه فراری از آن ندارید.

فرید نوشت: کسی که با آمریکا دربیفتد شجاع است.

حروف سومریه نوشت: مبارک باشد دایی جان که به فهرست افتخار آمیز المهندس و الخزعلی پیوستی.

احمد الذواق نوشت: دایی عزیزم بخند، چنان تو را تحریم کردند که انگار پولهایت، بانکهای آمریکا را پر کرده است.

زهرا الستار نوشت: این افتخاری است که فقط نصیب پاکان می شود.

احمد نوشت: امام خمینی (ره) فرمودند که اگر آمریکا از شما راضی باشد پس راه را به اشتباه رفته اید و اگر آمریکا شما را مدح کرد پس خائن هستید.

هبه حسینی نوشت: ابو فدک در بانکهای شما پولی ندارد فقط تصاویر تانکهای سوخته شما را دارد و چشمانی دارد که می خواهند انتقام المهندس و ژنرال عظیم را از شما بگیرند.


حیدر القریشی نوشت: محور مقاومت با صلابت پیروزی به دست آورده پس با تحریمهای آمریکا سست نمی شود، بلکه قدرت و صلابتش و ایمانش به خداوند، پیامبر (ص) و اهل بیت پاک ایشان (ع) بیشتر می شود.

بنیامین الموضوعی نوشت: فهرست افتخار و شجاعان و وحشت محور شر آمریکایی.

زهراء الاسدی نوشت: آمریکا ثابت کرد که ورشکسته است و به طرف تجزیه پیش می رود، لذا می خواهد بحرانهایش را به کشورهای اسلامی و محور مقاومت صادر کند اما حتما با شکست مواجه خواهد شد.

مهدی علی الخفاجی نوشت: این مدالی بر سینه شان است، شهادت، تحریم، خشم آمریکا از آنان و اتهام، همه مدالی برای اشخاصی مانند ابوفدک است، مبارک باشد مدال افتخار و شجاعت، پس ای آمریکا، از عصبانیت بمیر.

منتظر الشرع نوشت: خزانه داری آمریکا نامت را در فهرست تروریسم قرار داده است، این برای تو افتخار است چون آنان و ناوگان نظامی شان را ترساندی.

ضیاء نوشت: یکی از نشانه های ورشکستگی آمریکا، تحریم اشخاص توسط وزارت خزانه داری اش است.

زینب موسوی خطاب به آمریکاییان نوشت: تابوتهایتان را آماده کنید.

پربیننده ترین خبرها