عرضه محصولات صهیونیستی در بازارهای دبی؛

امارات به شهرک سازی هم مشروعیت می بخشد!

امارات به شهرک سازی هم مشروعیت می بخشد!
دوشنبه 29 دی 1399 - 09:38

به محض اینکه امارات متحده عربی عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر را اعلام کرد، تلاش های ناکام خود را برای تبرئه این رژیم در مقابل جهان عرب و اسلام آغاز کرد به طوری که ابوظبی به نماینده انحصاری و سخنگوی رسمی اسرائیل در جهان تبدیل شد.

العالم-داغ های مجازی

امارات به بهانه حفظ حقوق مردم فلسطین روابط خود با رژیم صهیونیستی را رسمی کرده و فکر می کرد با این بهانه می تواند جهان عرب را قانع کند اما آنقدر این دروغ بر گردنش سنگینی کرد که به زودی از آن عدول کرده و روابط خود با رژیم اشغالگر را بیش از پیش گسترش داد. بطوری که نه تنها قضیه عربی و اسلامی و حقوق ملت فلسطین بلکه ساده ترین اصول وفروع اسلامی را نیز زیر پا گذاشت.

کالاهای تولید شده در شهرک های صهیونیستی و میوه و سبزیجات غصب شده فلسطینی تحت عنوان "محصولات اسرائیلی" وارد امارات شده و بازارهایش را درمی نوردد و دولت ابوظبی نیز بیش از محصولات عربی و اسلامی از آنها حمایت می کند.

هجوم صهیونیستی به بازار امارات موجی از خشم را در شبکه های اجتماعی برانگیخت. فعالان فضای مجازی ترویج کالاهای اسرائیلی توسط دولت امارات را محکوم کردند و با اشاره به محصولات زراعی وارد شده، تاکید کردند که این محصولات در فلسطین کشت شده اند که سرزمینی سرقت شده است.

انتقادها زمانی آغاز شد که حساب کاربری صهیونیستی "اسرائیل بالعربیه" توییتی را منتشر کرد که در آن، به قرار گرفتن سبزیجات فلسطینی در بازارهای امارات در کنار پرچم رژیم صهیونیستی افتخار کرده بود.

کاربری به نام د. احمد الشهری ضمن انتشار همان عکس نوشت:" در اروپا از واردات کالاهای اسرائیلی تولید شده در سرزمین های اشغالی مثل کرانه غربی جلوگیری می کنند و این را انصافی در حق مردم فلسطین می دانند. اما...".

کاربر دیگری به نام "حمد الشامسی" با اشاره به دیدگاه اسلامی نسبت به این موضوع گفت:" محصولات سرزمین فلسطین با پرچم "اسرائیل" امارات را درمی نوردد. به مردممان در امارات: خرید و فروش کالای دزدی جایز نیست".

"الکنانی" نیز نوشت:" درخت انار، خود قدیمی تر از دولت های ناپاکزاده شماست. به خواست خدا دولت هایتان رو به زوال است. سرزمین هیچ ملیتی ندارد. این سرزمین خدا است و طبق قانون خدا حکمرانی خواهد کرد".

پربیننده ترین خبرها