بالاخره ترامپ از کاخ سفید سرافکنده خارج شد

بالاخره ترامپ از کاخ سفید سرافکنده خارج شد
چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 19:18

بعد از نبرد با واقعیت بالاخره "دونالد ترامپ"، امروز چند ساعت مانده به پایان ریاست‌جمهوری‌اش کاخ سفید را ترک کرد بدون اینکه در مراسم تحلیف خلف خود "جو بایدن" که تا ساعاتی دیگر انجام می‌شود، شرکت کند.

العالم- داغ‌های مجازی

دونالد ترامپ در مراسم خداحافظی با دوران ریاست‌جمهوری خود در آمریکا تأکید کرد که بازخواهد گشت و صحنه را ترک نخواهد گفت. او سپس با همسر خود پایگاه هوایی "اندروز" را به سوی "پالم بیچ" در ایالت فلوریدا ترک کرد.

ترامپ، که در مراسم تحلیف بایدن شرکت نمی‌کند در مراسم خداحافظی خود نیز نامی از بایدن به عنوان رئیس‌جمهور منتخب نبرد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی هشتگ "#ترامپ" را ایجاد کرده و از طریق آن، نظرات‌شان را درباره شخصیت ترامپ و دوران ریاست‌جمهوری‌اش که ایالات متحده را وارد تونل نژادپرستی و اختلافات و دودستگی کرده، بیان کرده‌اند.

کاربران تأکید کردند، دوره ریاست‌جمهوری ترامپ بدترین مرحله تاریخ ایالات متحده بوده است. برخی کاربران نیز از عملکرد دولت ترامپ در مبارزه با ویروس کرونا انتقاد کرده و اظهار داشتند که شوخی ترامپ با کرونا جان آمریکایی‌های بیشماری را گرفته است.

کاربران درباره تنش آمریکا با جمهوری اسلامی و چین نیز تأکید کردند، سیاست‌های غلط ترامپ عرصه سیاسی آمریکا را دچار بحران کرده است. آنها از رئیس‌جمهور منتخب خواستند اشتباهات سیاسی دولت ترامپ را تصحیح و آمریکا را از انزوا خارج کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها