افشاگری مقام صهیونیست درباره آثار واکسن آمریکایی کرونا

افشاگری مقام صهیونیست درباره آثار واکسن آمریکایی کرونا
سه شنبه 7 بهمن 1399 - 02:05

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد که صدها تن در فلسطین اشغالی پس از دریافت دوز دوم واکسن کرونا به این ویروس مبتلا شده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل بیتنا»، شامگاه دوشنبه، از اعلام دروغین وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الان»، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم گفت: «وزارت بهداشت اطلاعات مربوط به ابتلای صدها نفر به ویروس کرونا پس از دریافت دوز دوم واکسن را مخفی کرده است».

این اظهارات در حالی است که روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، اخیرا گزارش داد که ۱۳ نفر در فلسطین اشغالی که اولین دوز واکسن کرونا را - که از آمریکا وارد فلسطین اشغالی شده بود - دریافت کردند، دچار فلج صورت شده‌اند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی توصیه کرده بود که این افراد دوز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کنند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، دوشنبه اعلام کرد که ۶۰۱۵ نفر در فلسطین اشغالی تنها طی چند ساعت به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت رژیم تل‌آویو، تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در سرزمین‌‌های اشغالی به ۷۱۳۳۳ نفر رسیده است از این تعداد افراد، ۱۸۴۵ نفر وضعیت وخیمی دارند.

علی‌رغم افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی، رژیم تل‌آویو تبلیغات زیادی روی واکسن‌های وارداتی کرونا از آمریکا به راه انداخته و حتی خود را رکورددار سرانه تزریق واکسن کرونا ادعا کرده است.

پربیننده ترین خبرها