اماراتی صهیونیسم زده بر طبل تجزیه یمن می کوبد

اماراتی صهیونیسم زده بر طبل تجزیه یمن می کوبد
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 20:05

وقتی انسان سقوط کند کرامت و انسانیت خود را از دست می دهد، آماده است هر کار کثیفی را برای حفظ منافعش انجام دهد و تبدیل به شخصی بدون احساس و خطرناک و به اصطلاح از حیوان پست تر می شود.

العالمکشکول

یکی از این اشخاص ضاحی خلفان رئیس پلیس سابق دبی است، پلیسی شکست خورده که با موساد برای ترور محمود المبحوح از سران حماس در دبی همکاری کرد و نشان داد به کلی از ارزشهای عربی و اسلامی دور است.

قبل از آنکه امارات اقدام به عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی کند، خلفان ضمن سخن سرایی درباره فضایل عادی سازی، زمینه را برای آن آماده می کرد.

وقتی امارات برای حمله به یمن آماده می شد خلفان خیلی وقت قبل از آن علیه مردم یمن سخن می گفت.

وقتی بن زاید برای تبدیل دبی به خاستگاه صهیونیست‌ها برنامه ریزی می کرد خلفان قبل از آن درباره صلح، محبت و تسامح با صهیونیستها تویت می نوشت.

وقتی رژیم بن زاید مشغول همدستی با صهیونیست‌ها برای نابود کردن حماس بود، خلفان قبل از آن با بدترین الفاظ به این جنبش و اخوان المسلمین حمله کرد.

وقتی بن زاید با صهیونیستها علیه حزب الله توطئه می کرد، خلفان قبل از آن حمله ای کثیف را علیه این جنبش آغاز کرده بود.

پس هر کسی که می خواهد بداند بن زاید قرار است چه کاری را در آینده انجام دهد باید تویتهای خلفان را بخواند.

یکی از رسوایی‌های خلفان، نظرسنجی اش نسبت به آینده یمن است که آن را به "یمن شمالی"، "جنوب عربی" یا "جمهوری یمن" تقسیم کرده بود.

این موضوع نشان می دهد بن زاید قصد تجزیه یمن را دارد لذا امکان دارد جدایی طلبان یمنی با حمایت او، جمهوری یمن جنوبی را تشکیل دهند.

ماموریت کثیف خلفان آن است که خدمتگذار اهداف آمریکا، صهیونیسم و ارتجاع عرب باشد.

لذا در صورتیکه یمن در روزهای آینده توسط جدایی طلبان وابسته به امارات و سعودی تجزیه شود، ثابت خواهد شد که خلفان هیچ اختیاری از خود ندارد و فقط بوقی است که در آن دمیده می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها