سعودی ها عامل اصلی ویرانی

سعودی ها عامل اصلی ویرانی
پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 - 13:41

(#هرجا که عربستان پا بگذارد با خود ویرانی دارد ) تنها هشتگ عراق بود که صبح امروز پنج شنبه ترند شد و به  ویرانی و دست های پشت پرده صهیونیستی امریکایی برای تخریب این کشور آزاد و اقدام  برخی کشورهای همسایه عراق در به کارگیری افراد خود با عنوان داعش،قاعده و تکفیری ها اشاره دارد.

العالم داغهای مجازی

مردم عراق با به راه انداختن این هشتگ به اقدامات ویرانگر کشورهای همسایه که با صرف هزینه و به کارگیری نیروهای خود در صدد تخریب آن هستند، اشاره کردند.

مردم عراق به خوبی از حوادث اطلاع دارند و می دانند عاملان این اقدامات برای برهم زدن معادلادت سیاسی داخلی این کشور و ایجاد ناامنی از سوی چه کسانی است که البته جوانان آزاده و افراد شریف و جانفشان برای آزادسازی کشور از چنگال امریکای اشغالگر و تکفیری هایی که با انتشار فتنه های مذهبی و نژادپرستی مجدد برای اجرای طرح های صهیونیستی امریکایی در صدد ایجاد بی امنی و درگیری های داخلی بودند، از هیچ کوششی دریغ نکرده و توطئه گران را ناکام گذاردند.

هشتگ (هرجا که عربستان پای بگذارد جز ویرانی با خود چیزی ندارد ) نه تنها به دخالت عربستان در مسائل عراق بلکه به همه کشورهای منطقه اشاره دارد.

انتونی بلینکن شامگاه چهارشنبه در اولین روز فعالیتش در وزارت خارجه امریکا گفت: ما می دانیم حمله ی عربستان براساس برآوردها به بدترین بحران انسانی در جهان دامن زده است البته وی فراموش کرد بگوید این اقدام عربستان با تایید آمریکا و اسرائیل بوده که بر تغییر نقشه سیاسی یمن و استقرار مزدوران عامل اجرایی برنامه های امریکا و اسرائیل اصرار داشتند .

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها