به برکت قداست عمامه شما پیروزی ها ادامه دارد

به برکت قداست عمامه شما پیروزی ها ادامه دارد
يکشنبه 12 بهمن 1399 - 22:56

شماری از کابران عرب زبان شبکه های اجتماعی با اغاز سالروز دهه فجر که همزمان با بازگشت امام خمینی (ره) به خاک میهن در 42 سال پیش، توییت های درباره دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی منتشر کردند.

العالم داغهای مجازی

گروهی از کاربران توییت هایی درباره تصاویری از حضور آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی و نماز خواندن و تلاوت قران و هم چنین زیارت قبور شهدا منتشرکردند.

یکی ازکاربران نوشت: از اینجا آغاز شد.. زیارت مرقد روح الله خمینی و مقبره شهدا ...با جانفشانی های خود اسلام را در ایران و جهان و نهضت مقاومت را در لبنان زنده کردند.

یکی دیگر از کاربران نوشت: امام خمینی شخصیت بزرگ و بی نظیری بود زیرا چنین شخصیت هایی در مراحل مشخصی از تاریخ ظهور می کنند و دست به اقدامات بزرگ و شگرف می زنند که مانند برق آسمان را روشن می کند و نورش در هر مکانی منعکس می شود.

کاربران افزودند: امام خمینی فقط رهبر ایران نبود بلکه رهبر بزرگ جهان اسلام بود ایشان شخصیت شجاع و دارای دیدگاه عمیق اسلامی بودند و عزتی که به اسلام بازگرداندند تا ابد باقی خواهد ماند.

یکی دیگر از کاربران نوشت: بازگشت و اسلام را از نو زنده کرد و آرزوی پیامبران را محقق کرد. برخی دیگر از کاربران بر ضرورت انتشار سیره امام خمینی تاکید کردند زیرا ایشان شخصیت بزرگی بودند که دست آزادگان جهان را برای عزت و پیروزی و سرافرازی گرفتند.

کاربران تصویر استقبال از امام خمینی پس از بازگشت به خاک وطن علیرغم تمایل شاه و حامیان وی را منتشر کرده و گفتند: 42 سال گذشت اما هنوز یاد و خاطره ایشان با ماست .

کاربران به ادامه پیروزی های انقلاب اسلامی در همه زمینه های علمی،اقتصادی ،فکری و نظامی اشاره کردند ویک کاربر نوشت :پس از گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی ایران و علیرغم محاصره و جنگ و حمله های فرهنگی و رسانه ای و ترور دانشمندان و رهبران ایران قدرتی هسته ای است و راز ان نیز در بنیانگذارانقلاب یعنی امام خمینی بزرگ بود.

کاربر دیگری درباره مساله فلسطین و اینکه امام خمینی قطب نما و محورآن بود سخنان شهید فتحی شقاقی را نوشت :پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ملت فلسطنی اعتماد به نفس داد و پیروزی ما ادامه پیروزی امام خمینی است.انتفاضه یکی از میوه های بیداری اسلامی است که امام خمینی در منطقه به ویژه در فلسطین به وجود اوردند.

امروز مراسم دهه فجرهمزمان با بازگشت امام خمینی از تبعیدگاه خود پس از 42 سال اغاز شد و مراسمی به مناسبت آن با مشارکت مسئولین عالی رتبه برای بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها