وهابیت و بن سلمان عوامل الحاد در سعودی

وهابیت و بن سلمان عوامل الحاد در سعودی
شنبه 18 بهمن 1399 - 16:57

اخیرا ویدیویی از یک جوان سعودی به نام عبدالله در تویتر پخش شد که در آن صفحاتی از قرآن را به آتش می کشد!

العالم – کشکول

این اقدام شنیع توسط کاربران شبکه های اجتماعی به شدت محکوم شد و آنان محاکمه این شخص را به اتهام بی حرمتی به دین مبین اسلام خواستار شدند.

در گذشته چنین اقدامهای شنیعی در چارچوب جنگ صهیونیسم جهانی و راستگرایان افراطی در غرب علیه اسلام انجام شده بود اما برای اولین بار است که یک سعودی در حالیکه پرچم عربستان را در پشت سر خود نصب کرده چنین جنایتی را در سرزمین حرمین شریفین انجام می دهد.

از وقتی امت اسلامی به بلایی به نام وهابیت تکفیری گرفتار شد که نگرشی مغایر با دین مبین اسلام به دنیا ارائه داده، جوامع اسلامی دچار انحطاط اخلاقی و تفرقه شدند و ویروسهایی مانند سلفی گری، القاعده و داعش، موجودیت امت اسلامی را در معرض خطر قرار دادند.

روی دیگر سکه وهابیت، نشر الحاد در سعودی به عنوان بنیانگذار این مکتب می باشد، وهابیتی که از فطرت انسانی و تعالیم آسمانی اسلام دور است.

در این میان محمد بن سلمان بیشترین سوء استفاده را از تکفیر و الحاد به عنوان دو روی سکه وهابیت کرد تا بتواند به قدرت برسد.

گزارش آکادمی بین المللی گالوب در زوریخ حاکیست که میزان الحاد در عربستان سعودی، 5 تا 9 درصد جامعه این کشور را شامل می شود در حالیکه این رقم در کشورهای لائیکی مانند تونس و لبنان فقط 5 درصد است.

آمار الحاد در عربستان سعودی در سایه سیاستهای پلید بن سلمان هر روز افزایش می یابد چرا که وی، مردم سعودی را مسخ و آنان را در رذالت و بی بند و باری غرق کرده که مهمترین نشانه آن، برگزاری جشنهای فاسد در مکه مکرمه و مدینه منوره مانند جشنهای غرب و آمریکا است که حتی باعث شد هواداران سیاستهای بن سلمان نیز از این اقدام انتقاد کنند.

به دلیل مسخ شدن مردم سعودی توسط وهابیت و بن سلمان، این مردم یا داعشی می شوند و به اصطلاح برای رضای خداوند، دیگران را سر می برند یا تبدیل به ملحدی منحرف می شوند که قرآن را آتش می زنند.

پربیننده ترین خبرها