دروغ پردازی غربی درباره فعالیت‌های هسته ای سری ایران

دروغ پردازی غربی درباره فعالیت‌های هسته ای سری ایران
شنبه 18 بهمن 1399 - 18:00

همانطور که پیش بینی می شد رسانه های صهیونیستی غربی قبل از آنکه دولت بایدن بخواهد درباره بازگشت به برجام سخنی بگوید، درباره به اصطلاح فعالیتهای هسته ای سری ایران اقدام به دروغ پردازی کردند.

العالم – درگوشی

روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا به نقل از سه دیپلمات که به نامشان اشاره نکرد، نوشت که آژانس بین المللی انرژی اتمی، دلایل جدیدی درباره فعالیتهای هسته ای اعلام نشده در دو مرکز اتمی ایران یافته است.

این گزارش آمریکایی مدعی است که نمونه هایی از دو مرکز توسط آژانس در پاییز امسال اخذ شده و به همین دلیل آژانس از ایران درباره به اصطلاح فعالیتهای مشکوکش توصیح خواسته است.

این دیپلماتهای مجهول الهویه با ارائه به اصطلاح این اطلاعات خطرناک درباره فعالیتهای هسته ای سری ایران، گفته اند که نمی دانند ماهیت دقیق نمونه های کشف شده چیست!! گویی ماموریت آنان فقط مانع تراشی در مسیر بازگشت بایدن به توافق هسته ای برای جلب رضایت راستگرایان افراطی آمریکا و صهیونیسم جهانی به ویژه نتانیاهو و مزدورش بن سلمان است.

سوال این است که چرا این دیپلماتها در پاییز که این اطلاعات را به دست آوردند، آن را افشا نکردند؟ و چرا آژانس تا الان درباره آن سخن نگفته بود؟ آیا انتشار این خبر تلاشی برای جلوگیری از بازگشت بایدن به برجام است؟ یا نوعی فشار بر ایران تا در زمینه برجام به آمریکا امتیاز بدهد؟

این خبر آنقدر مسخره است که برخی درباره آن گفتند، ناتوانی آژانس از کشف آثار فعالیتهای هسته ای سری ایران به گونه ای است که باید برای کشف واقعیت آن، از کمیته ای شامل عادل جیبر، بوش و تونی بلر کمک بخواهد گویی آنان برای کشف سلاح کشتار جمعی از همه قوی تر هستند.

پربیننده ترین خبرها