نیروی زمینی سپاه امروز تاکتیک‌های نوین را توسعه داده است

نیروی زمینی سپاه امروز تاکتیک‌های نوین را توسعه داده است
پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 - 22:20

سرلشکر سلامی نیروی زمینی سپاه را ضامن اطمینان بخش امنیت ملی ایران اسلامی توصیف و تاکید کرد: امروز تاکتیک‌های نوین در نیروی زمینی سپاه توسعه یافته است.

العالم - ایران / سیاسی

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۶، از نیروی زمینی سپاه به عنوان ضامن اطمینان‌بخش استقلال تمامیت ارضی و امنیت ملی ایران اسلامی نام برد و اظهار کرد: به تعبیر رهبری معظم انقلاب اسلامی نیروی زمینی ستون فقرات قدرت دفاعی ما است.

وی افزود: آنچه امروز در این رزمایش به نمایش درآمد و در شب نیز امتداد خواهد یافت ترکیبی از تمام عناصر اصلی قدرت رزمی نیروی زمینی سپاه از دفاع مستحکم، عملیات ضد هلی برن و استفاده از بالگرد ها و پهپادهای تهاجمی، مین های جهنده و قدرت آتش زرهی بود که ترکیب تمامی رسته های متنوعی که در اختیار نیروی زمینی سپاه است در این رزمایش علیه مواضع ثابت و متحرک دشمنان به کار گرفته شد .

سرلشکر سلامی با تاکید بر این که نیروی زمینی سپاه امروز تاکتیک‌های نوین را توسعه داده است گفت: امروز نیروی زمینی سپاه با به کارگیری تاکتیک های متنوع در برابر هر دشمنی با هر اندازه از استعداد ، توانایی مقابله را دارد.

وی استفاده موثر از پهپادهای شناسایی تهاجمی رزمی را از نکات مهم رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۶ و اجرای جدید قدرت تهاجمی این نیرو توصیف و تصریح کرد: استفاده موثر از قدرت تهاجمی بالگرد و شلیک راکت و موشک از فواصل دور، استفاده از مین های جهنده و آتش دقیق هماهنگ شده توپخانه در کنار فرماندهی کنترل و مدیریت منتظم ، پیشرفته و مجهز به آخرین دستاوردهای فرماندهی و کنترل ترکیب موزون و قدرت پیوسته تهاجمی در عملیاتی گسترده را خلق کرده است.

پربیننده ترین خبرها