مارب در انتظار آزادی  

مارب در انتظار آزادی  
جمعه 24 بهمن 1399 - 21:25

هشتگ "مارب مخالف اخوانی های تروریست است "، با توجه به ازسرگیری درگیری ها در شمال شرق یمن، مرکز اصلی حضور سعودی ها و اماراتی ها، توسط کاربران یمنی منتشر شد.

العالم داغهای مجازی

این در حالی است که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی، در روزهای گذشته پیروزی های بزرگی رقم زدند و به شهر مارب نزدیک شدند. از سوی دیگر عملیات نظامی بی وقفه ای نیز توسط ائتلاف متجاوز در مناطق و استانهای دیگر شکل گرفت.

گفتنی است برخی فرماندهان دولت صنعا درباره ادامه اقدامات گروه الاخوان و حامیان سعودی اش در بستن راههای منتهی به صنعا از مارب و بازداشت صدها مسافر و شهروند شهر مارب به بهانه های واهی هشدار داده و گفتند: با توجه به حضور عربستان و اقدامات غیرانسانی مزدوران آن در مارب، ورود به شهر و آزادسازی ساکنان آن از چنگ ائتلاف و مزدورانش امری لازم و غیر قابل اجتناب است.

کاربران در شبکه های اجتماعی تاکید کردند نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به اقدامات خود برای پاکسازی و آزادسازی مارب از ائتلاف متجاوز ادامه می دهند و با حضور هر گونه مزدور حامی تروریسم در داخل یمن مخالفت می کنند.

کاربران افزودند: الاخوان شهروندان مارب را می ترسانند و از آنان به عنوان سپر انسانی برای جلوگیری از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن استفاده می کنند و حزب الاصلاح که مورد حمایت عربستان است، مانع از ورود فراورده های نفتی و گازی به سایر استانهای یمن می شود.

کاربران بر ضرورت حمایت همه قبائل مارب از ارتش یمن و کمیته های مردمی برای حفظ شهروندان این شهر از گزند مزدورانی که در صدد تحقیر اهالی آن و غارت ثروتهایشان در جهت خدمت به منافع شخصی هستند،تاکید کردند.

پربیننده ترین خبرها