جزئیات تسلط ارتش و کمیته های مردمی یمن بر پادگان کوفل

جزئیات تسلط ارتش و کمیته های مردمی یمن بر پادگان کوفل
يکشنبه 26 بهمن 1399 - 17:59

 ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند کنترل پادگان کوفل، بزرگترین و مهم ترین پادگان نیروهای متجاوز در اطراف شهر مارب را در دست بگیرند.

العالم- یمن

ارتش و کمیته های مردمی یمن به طور کامل بر پادگان کوفل یکی از مهمترین مراکز نظامی ائتلاف تحت سرکردگی سعودی در شمال غرب شهر مارب مسلط شدند.

گفتنی است تصویری از سرلشکرعلی محمد طعیمان استاندار مارب و شیخ مرعی العامری مدیر بخش صرواح به هنگام ملاقات با افراد ارتش در پادگان کوفل منتشر شده است.

به گفته برخی منابع العالم، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن چهارشنبه گذشته بر پادگان راهبردی کوفل در غرب شهر مارب یمن تسلط یافتند .
این منابع افزودند: درگیری های شدیدی در اطراف پادگان کوفل از شامگاه شنبه اغاز شد زیرا نیروهای یمنی حملات گسترده ای به این پادگان کرده و شماری کشته و زخمی شدند.

استان مارب نیز شاهد انفجارهای خشونت امیزی در اوج ادامه درگیری ها ناشی از پیشروی ارتش و کمیته به چندین محور بود و این درگیری ها تلفات زیادی به مزدوران و تجهیزاتشان وارد کرد.
نیروهای یمنی مشترک فپایگاههای مزدوران را با موشک و پهپاد هدف قرار دادند.

برخی منابع نظامی نیزبر افزایش تحولات تاکید کردند زیرا این جبهه های مارب شاهد سقوط گسترده شبه نظامیان مورد حمایت عربستان شدند.

پربیننده ترین خبرها