رژیم صهیونیستی دو رهبر حماس را در کرانه باختری دستگیر کرد

رژیم صهیونیستی دو رهبر حماس را در کرانه باختری دستگیر کرد
سه شنبه 28 بهمن 1399 - 12:06

نظامیان صهیونیست، بامداد امروز با یورش به چندین منطقه در کرانه باختری 12 شهروند فلسطینی از جمله دو تن از رهبران جنبش حماس را بازداشت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان رژیم صهیونیستی، بامداد امروز (سه‌شنبه - 16 فوریه) با حمله به برخی مناطق در کرانه باختری، 12 شهروند فلسطینی را دستگیر کردند.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی معا، اشغالگران صهیونیست، در این حمله بامداد امروز به شهر نابلس در کرانه باختری دو تن از رهبران جنبش حماس به نامهای «یاسر منصور» و «عدنان عصفور» و یک شهروند دیگر فلسطینی به نام «فادی جباره» را دستگیر کردند.

بنا بر این گزارش، نظامیان صهیونیست علاوه بر حمله به منازل این شهروندان در نابلس به شهرک «سلواد» و چند شهرک دیگر در شرق رام الله حمله کردند و چندین شهروند فلسطینی را دستگیر کردند که اسامی آنها عبارت است از: محمد حامد، عبدالله حامد، طارق حامد، عبد الرحمن حامد، مهند الطویل، محمد فارس، رأفت أبو شقرة و أحمد عیاد. در الخلیل نیز دو جوان به نامهای عماد و محمد الجعبری دستگیر شدند.

مقامات رژیم اشغالگر بیش از پنج هزار اسیر فلسطینی را در بازداشت خود دارند که شماری از آنان زن، کودک و سالخورده هستند و برخی هم با بیماری‌های خطرناک دست و پنجه نرم می‌کنند و همگی از بدرفتاری و توهین و شکنجه در زندان‌ها شاکی هستند و بسیاری هم از ملاقات با خانواده‌هایشان محروم بوده و برخی هم در سلول‌های انفرادی به سر می‌برند.

فارس

پربیننده ترین خبرها