خوشامدگویی خلفان به صهیونیست‌ها/ افشای ویلای مجلل سفیر امارات در فلسطین‌ اشغالی

خوشامدگویی خلفان به صهیونیست‌ها/ افشای ویلای مجلل سفیر امارات در فلسطین‌ اشغالی
جمعه 1 اسفند 1399 - 09:24

اولین هیئت رسمی وزارت خارجه امارات که وارد فلسطین اشغالی شده است، در حال تدارک برای ساخت ویلای مجلل و گران قیمت برای سفیر رژیم سازشکار است.

العالم - فلسطین اشغالی

ه نقل از پایگاه خبری شهاب، هیئت شش نفره وزارت خارجه امارات با یک هواپیمای اختصاصی وارد فلسطین اشغالی شده است و در حال یافتن دو قطعه زمینی هستند تا به عنوان ساختمان سفارت و نیز ویلای مجلل برای اقامت سفیر امارات احداث شود.

محمد محمود آل خاجه اولین سفیر رژیم سازشکار امارات ماه آینده میلادی با همسر و چهار فرزندش وارد فلسطین اشغالی خواهد شد.

بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت، اعضای هیئت اماراتی دفتری را در تل آویو اجاره کرده است و تاکنون املاکی در برجهای عزرائیلی که آسمانخراشهایی در مرکز شهر تل آویو و نیز منطقه سارونا بررسی شده است.

با این حال این هیئت در حال جستجوی مِلکی در خارج از شهر تل آویو برای اقامت سفیر امارات و خانواده اش است به طوری که ویلاهایی در منطقه هرتزیلیا بیتوح مدنظر است که محله پولدارهای صهیونیست واقع در ساحل دریای مدیترانه و در بخش غربی هرتزیلیا قرار دارد.

بر اساس این گزارش، زمان نهایی مشخص برای افتتاح سفارت امارات در تل آویو، آوریل آینده اعلام شده است.

سفیر امارات با خوشحالی از اینکه به عنوان اولین سفر این رژیم سازشکار و خائن در مناطق اشغالی فعالیت خواهد کرد، از عزم خود برای تقویت همکاری دوجانبه با رژیم صهیونیستی و به زعم خود نشر ارزشهای اسلام و همزیستی میان مردم امارات و صهیونیست‌ها خبر داده است.

از سوی دیگر ضاحی خلفان مرد جنجالی اماراتی و فرمانده سابق پلیس دبی به صهیونیستها در امارات خوشامد گفت و خواستار همزیستی و ائتلاف با رژیم صهیونیستی و عضویت این رژیم در اتحادیه عرب شد و به صهیونیست‌های شهرک نشین در امارات خوشامد گفت.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها