انتخابات پرحاشیه فدراسیون فوتبال؛

تصاویری که رای احسان حاج صفی، علیه علی کریمی را لو داد+ ویدیو

دوشنبه 11 اسفند 1399 - 10:49

تصاویر منتشر شده از لحظه رای دادن احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، در جلسه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نشان داد که رای وی برخلاف اظهار نظرهای قبلی او به علی کریمی نبوده است.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تصاویر منتشر شده نشان می دهد رأی احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی، در انتخابات فدراسیون فوتبال برخلاف ادعاهای قبلی وی به مصطفی آجرلو بوده است نه علی کریمی!

با انتشار این تصاویر که خبرگزاری تسنیم منتشر کرده، مشخص شد اخباری که در محافل رسانه‌ای شنیده می شد مبنی بر این که حتی احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی، هم به علی کریمی رای نداده و به یکی دیگر از کاندیداهای ریاست فدراسیون رای داده، درست بوده است.

البته خود حاج‌صفی تا کنون اظهار نظری در این مورد نکرده است اما حداقل علی کریمی انتظار داشت رای همبازی سابقش را در سبد آرای خود داشته باشد.

جالب است بدانید که 10 چهره کاملا فوتبالی در انتخابات حق رای داشتند و علی کریمی در دور اول این رای گیری تنها 9 رای کسب کرد و این مساله نیز نشان می دهد که حداقل یکی از آنها به کریمی رای نداده است.

در انتخابات روز گذشته (یکشنبه 10 اسفندماه) فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم 43 ساله که در دور اول 35 رای کسب کرده بود، با اکثریت آرا و کسب 49 رای در مرحله دوم، به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران در 4 سال آتی انتخاب شد.

علی کریمی بعد از اعلام اسامی در پایان رای گیری دور اول و در حالیکه تنها 9 رای به خود اختصاص داده بود، سالن را در میان تشویق حاضران ترک کرد.

وی در مصاحبه ای با بیان این که مشخص بود رأی نمی‌آورم، خاطرنشان کرد، به این خاطر در انتخابات حاضر شدم که پس فردا نگویند شرایط برای حضور فوتبالی‌ها مهیا شد، اما کسی نیامد.

کریمی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال مهندسی انتخابات، به طعنه روز مهندس را با یک هفته تاخیر تبریک گفت غافل از این که همبازی سابقش به او رای نداده است.

پربیننده ترین خبرها