گردانهای سید الشهدا مشارکت در گلوله باران اربیل را تکذیب کرد

گردانهای سید الشهدا مشارکت در گلوله باران اربیل را تکذیب کرد
چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 23:10

گردانهای سید الشهدای عراق درباره متهم شدن این جریان به مشارکت در گلوله باران پایگاه آمریکا در اربیل بیانیه ای منتشر کرد.

العالم – عراق

در این بیانیه آمده است: اشغالگران آمریکایی که پس از هر شکست در برابر مردم عراق که مخالف حضورشان در این سرزمین عظیم هستند، اقدام به اتهام پراکنی می کنند، اینبار گردانهای سید الشهداء را به گلوله باران پایگاهشان در اربیل متهم کردند آنهم بر اساس اعترافات شخصی که به هیچ عنوان عضو این نیرو نیست.

گردانهای سید الشهداء ضمن افتخار به اقدامات رزمندگان مقاومت برای اخراج اشغالگران و گرفتن انتقام خون شهدا، مشارکت خود در گلوله باران پایگاه آمریکا در اربیل را تکذیب کرده و از دولت اربیل می خواهد تسلیم اتهام پراکنی های اشغالگران آمریکایی نشود.

در این بیانیه از دولت عراق حمایت از اشخاصی که جانشان را برای آزادی این سرزمین فدا کرده اند و مقابله با هر نوع بازداشت خودسرانه درخواست شده چرا که دولت اقلیم کردستان، جوانانی را که منتسب به حشد الشعبی هستند، بازداشت می کنند و برای متقاعد کردن افکار عمومی داخلی و خارجی نسبت به قدرتش در زمینه حفظ امنیت اقلیم، از آنان با زور اعتراف می گیرد و اطلاعات کسب می کند.

پربیننده ترین خبرها