پایگاه سعودی «ملک خالد» هدف حمله پهپادی یمن قرار گرفت

پنج‌شنبه 14 اسفند 1399
06:07
پایگاه سعودی «ملک خالد» هدف حمله پهپادی یمن قرار گرفت سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی به یک «هدف مهم» در پایگاه هوایی سعودی «ملک خالد» در منطقه «خمیس‌مشیط» خبر داد.

العالم-یمن

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که «هدفی مهم» در پایگاه هوایی «ملک خالد» عربستان در منطقه خمیس‌مشیط (جنوب) مورد حمله یک فروند «قاصف K2» قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه در این حمله پهپادی، هدف مورد نظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته است، افزود: این حمله پهپادی در پاسخ به ادامه حملات سعودی و محاصره ملت یمن صورت گرفته است.

0% ...

آخرین اخبار

قالیباف وارد تهران شد


تفاهمنامه ایران و آمریکا چگونه دست رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان بست


بازگشت اهالی شهرک حبوش در جنوب لبنان به رغم ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها


دادگاه نتانیاهو پس از ۱۷ ماه به پایان رسید


اردوغان: "اسرائیل" با کوچکترین چشم‌انداز صلح در منطقه مخالفت می‌کند


لو پن: ایران قدرتمند از گذشته از جنگ خارج شد


رئیس جمهور لبنان: مذاکرات با اسرائیل در واشنگتن ادامه دارد


گزارش العالم از استقبال ویژه پاکستان از پزشکیان در آسمان + ویدئو


تداوم موج گرما در اروپا؛ فرانسه در خاموشی فرو رفت


با افزایش بی سابقه دما،حمل و نقل انگلیس گرمازده شد