جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی را تهدید به انتقام کرد

جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی را تهدید به انتقام کرد
پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 - 19:53

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از مشخص شدن علت شهادت صیادان فلسطینی، تأکید کرد اجازه نخواهد داد این رژیم قواعد درگیری را تغییر دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

به دنبال اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه تن از صیادان فلیسطینی در ساحل غزه، «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین حماس بیانیه‌ای تهدید آمیز علیه این رژیم صادر کرد و گفت که انتقام این شهدا را خواهد گرفت.

سرایا القدس این اقدام جنایت آمیز صهیونیست‌ها را «حادثه دردآوری» دانست و تأکید کرد که بعد از تحقیقات کامل و فراگیر نیروهای امنیتی مقاومت فلسطین مشخص شد که رژیم صهیونیستی پشت حادثه به شهادت رسیدن سه تن از خانواده «اللحام» است.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی ضمن تأکید بر این که «خون این شهداء هدر نخواهد رفت»، تأکید کرد: «مقاومت فلسطین تأکید دارد که هرگز اجازه نخواهد داد قواعد درگیری که در برابر رژیم اشغالگر تثبیت شده بود، تغییر کند».

صبح یکشنبه این هفته سه تن از اعضای یک خانواده فلسطینی به نام‌‌های «یحیى مصطفی اللحام»، «حمدی حجازی اللحام» و «زکریا حجازی اللحام» هدف حمله قرار گرفتند که بر اثر آن هر سه تن به شهادت رسیدند.

وزارت داخلی نواز غزه امروز با انتشار بیانیه‌ای ضمن معرفی کردن رژیم صهیونیستی به عنوان عامل شهادت این سه برادر درباره حادثه مذکور اعلام کرد که این انفجار با یک حادثه امنیتی در تاریخ بیست و دوم ماه فوریه گذشته در آب‌های مجاور خان یونیس مرتبط بوده است.

صهیونیست‌ها در تاریخ مذکور یک گروه از نیروهای دریایی مقاومت را با پهپادهای انتحاری هدف قرار داده بودند که هر سه آن‌ها به شهادت رسیده بودند.

پربیننده ترین خبرها