پشت پرده بحران فتح و نقش محمود عباس + فیلم

جمعه 22 اسفند 1399 - 10:24

جنبش فتح دچار بحران شده است و برخی تصور می کردند که رهبران این جنبش می توانند ظرف 48 ساعت به این بحران پایان داده و این جنبش را یکپارچه کنند اما اشتباه می کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

ناصر القدوه، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح بر مواضع خود اصرار می ورزید و محمود عباس، رئیس جنبش، دستور اخراج او را به اتهام مخالفت با افکار عمومی و تهدید وحدت و انسجام جنبش صادر کرد.

ناصر القدوه پس از اخراج از فتح به محمد دحلان پیوست و به اتفاق به عنوان رقبای جنبش رسمی فتح وارد عرصه رقابت انتخاباتی شدند.

حسین حمایل، سخنگوی جنبش فتح گفت: ناصر القدوه با تصمیم کمیته مرکزی و طبق اساسنامه داخلی جنبش از فتح اخراج شده است و این تصمیم برگشت ناپذیر است.

ساعت هاست که رسانه ها منتظر پیام یا کلامی از القدوه هستند اما او تا این لحظه سکوت کرده است. ممکن است هدف او از این سکوت، مشاوره با اطرافیانش و همه کسانی باشد که فتح را ترک کرده اند. البته او چند کلامی صحبت کرد و گفت: من تا مغز استخوانم فتحی هستم و می مانم و اتفاق های اخیر تغییری در این حقیقت ایجاد نمی کند. من برای تأمین منافع فتح تلاش می کنم اما قبل از آن، باید نگران منافع وطن باشم چون وطن، اساس و مبناست و فتح برای وطن تأسیس شده است.

پربیننده ترین خبرها