پاسخ عجیب گانتز به سوال درباره انفجار در کشتی تجاری ایران

پاسخ عجیب گانتز به سوال درباره انفجار در کشتی تجاری ایران
يکشنبه 24 اسفند 1399 - 06:21

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پاسخی دوپهلو به سوالی درباره نقش این رژیم در وقوع انفجار در بدنه کشتی تجاری ایرانی، گفت "اسرائیل" ملزم است در تمام جبهه‌ها اقدام پیشگیرانه انجام دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از پاسخ دادن به سوالی درباره دست داشتن این رژیم در وقوع انفجار در کشتی تجاری «ایران شهرکرد» طفره رفت.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، گانتز شامگاه شنبه طی گفت‌وگویی با «عاموس یادلین» رئیس سابق اطلاعات ارتش اسرائیل و رئیس کنونی اندیشکده مطالعات امنیت داخلی این رژیم، به سوال درباره این حادثه پاسخی دوپهلو داد.

بر اساس این گزارش، وی در این باره اظهار داشت: «من نمی‌گویم که ما چه کاری انجام داده یا چه کاری را انجام نداده‌ایم. ما ملزم هستیم که در تمام جبهه‌ها [اقدام] پیشگیرانه انجام دهیم».

کشتی کانتینربر «ایران شهرکرد» که متعلق به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی است روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه در مسیر حرکتی خود از ایران به اروپا در آبهای بین المللی دریای مدیترانه بدلیل اصابت شئ انفجاری دچار آتش سوزی شد.

یکی از اعضای تیم فنی بررسی کننده آثار حمله به این کشتی تجاری نیز روز گذشته (شنبه) گفت: «با توجه به موقعیت جغرافیایی و نحوه هدف قرار گرفتن کشتی، یکی از احتمالات قوی این است که این عملیات تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شده باشد».

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها