سامانه‌های بومی«جنگ الکترونیک» توان نیروی دریایی را ارتقا می‌دهد

سامانه‌های بومی«جنگ الکترونیک» توان نیروی دریایی را ارتقا می‌دهد
دوشنبه 25 اسفند 1399 - 18:43

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: توان عملیاتی نیروی دریایی سپاه با بهره گیری از سامانه‌های بومی جنگ الکترونیک ارتقا می‌یابد.

العالم - ایران / سیاسی

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین الحاق تجهیزات جنگ الکترونیک به نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: امروز ششمین الحاق در سال ۱۳۹۹ به نیروی دریایی سپاه صورت می پذیرد و تجهیزات بومی حوزه سایبر و جنگ الکترونیک که با بهره گیری از دانش و توانمندی فرزندان این مرز و بوم ساخته شده اند به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه افزوده می شود.

وی افزود: در این مراسم سامانه های بومی جنگ الکترونیک اعم از سامانه های رصد و پایش، راداری، ناوبری، اختلال و ... که قابلیت های جدیدی را به توان عملیاتی نیروی دریایی سپاه اضافه می کنند ،در سایت های ثابت و سیار ما استقرار یافته و پس از آن دشمنان ارتقای توان ما را مشاهده خواهند کرد.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه این الحاق تغییرات و پیشرفت های قابل توجهی را در حوزه جنگ الکترونیک نیروی دریایی سپاه ایجاد خواهد کرد گفت: با بهره گیری از این سامانه های بومی که قابلیت پایش سیگنال های دشمن را دارند، توان عملیاتی نیرو در این حوزه بیش از پیش ارتقا می یابد.

پربیننده ترین خبرها