استقبال لبنانی‌ها از پیروزی‌های مبارزان یمنی

استقبال لبنانی‌ها از پیروزی‌های مبارزان یمنی
دوشنبه 25 اسفند 1399 - 22:55

هشتگ "#عزیز_یا_یمن" در فضای مجازی لبنان ترند شده است، کاربران لبنانی با استقبال از این هشتک، همبستگی‌شان را با ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و نیز ملت مظلوم یمن در مواجهه با ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی اعلام کردند.

العالم- داغ‌های مجازی

سرتیپ ستاد "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات جدید یگان پهپادی علیه اهداف نظامی در فرودگاه بین‌المللی "أبها" و پایگاه هوایی "الملک خالد" در خمیس مشیط در عمق عربستان سعودی خبر داد و در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که این عملیات توسط سه فروند پهپاد "قاصف 2k" انجام شد و هدف‌گیری موفقیت‌آمیز بود.

سریع تاکید کرد: "این عملیات در راستای حق دفاع مشروع به جنایات متجاوزان و ادامه محاصره کشور ما انجام شده است."

عملیات جدید یک هفته بعد از آن انجام می‌شود که نیروهای مسلح یمن "ششمین عملیات موازنه بازدارندگی" علیه ائتلاف متجاوز را کلید زدند. این عملیات‌ها توانسته معادلات نبرد را کاملا دگرگون کرده و رژیم سعودی و مزدورانش را در موضع دفاعی قرار دهد.

"بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که قرار بود به امارات برود، اذعان کرد که از ترس احتمال شلیک موشک توسط انصارالله یمن از برنامه سفر هفته گذشته به امارات از طریق حریم هوایی عربستان صرف‌نظر کرد.

"ریم زیتونی" در حساب کاربری خود در توییتر نوشته است: "اردن حریم هوایی خود را به روی نتانیاهو در جریان سفرش به امارات بست لذا تصمیم گرفت از طریق حریم هوایی عربستان سفر کند، ولی او از تهدیدهای حوثی‌ها ترسید و از این سفر صرف‌نظر کرد. #نتانیاهو_ترسو#سعودی#امارات#عزیز_یا_یمن."

کاربری به نام "Abbas K debek" نیز نوشته است: "نتانیاهو: به دلیل تهدیدهای موشکی از سوی یمن از برنامه سفر هفته گذشته به امارات از طریق حریم هوایی عربستان صرف‌نظر کردم. #عزیز_یا_یمن."

"حسین فواز" نیز در توییتی نوشته است:" پهپادها تغییرات را رقم می‌زنند... صبح پیروزی. صبح پیروزی خون بر شمشیر. #عزیز_یا_یمن#صباح_الخیر."

کاربر دیگری به نام " "Rania Mokdad نیز از خداوند قدرتمندتر شدن و یاری یمن را طلب کرده است.

"Fatima Dayekh" نیز نوشته است: "ما مدیون انصارالله در یمن هستیم به خاطر اینهمه فدارکاری در مقابل آل سعود.#عزیز_یا_یمن."

پربیننده ترین خبرها