ترامپ سال آینده درباره بازگشت دوباره به کاخ سفید تصمیم می‌گیرد

ترامپ سال آینده درباره بازگشت دوباره به کاخ سفید تصمیم می‌گیرد
چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 12:25

دونالد ترامپ قصد دارد پس از مشخص شدن نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2022 درباره احتمال تلاش برای بازگشت به کاخ سفید تصمیم‌گیری کند.

العالم ـ آمریکا

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، گفت: پس از برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در ماه نوامبر سال 2022، درباره احتمال کاندیداتوری برای بازگشت به کاخ سفید تصمیم‌گیری خواهد کرد.
ترامپ همچنین افزود: به کمک برای بازگشت جمهوری‌خواهان به اکثریت در مجلس نمایندگان و سنا در انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر سال 2022 متعهد خواهد ماند. این انتخابات یک همه‌پرسی درباره عملکرد جو بایدن و دموکرات‌ها نیز محسوب می‌شود.
ترامپ در این خصوص در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: «فکر می‌کنم از بخت بسیار خوبی برای بازپس‌گیری مجلس نمایندگان برخوردار هستیم. شما بخت خوبی برای بازپس‌گیری سنا دارید و بی‌پرده بگویم، پس از آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.»
او همچنین مدعی شد بر اساس نظرسنجی‌ها، در صورت کاندیداتوری، هوادارانش بازهم از او در مسیر بازگشت به کاخ سفید پشتیبانی خواهند کرد.
ترامپ پس از روی کار آمدن جو بایدن، بجز ایراد یک سخنرانی در نشست محافظه‌کاران در فلوریدا، خود را از عرصه سیاست دور نگاه داشته است.

پربیننده ترین خبرها