دریادار تنگسیری در تنب بزرگ: آماده مقابله با هر تهدیدی هستیم

دریادار تنگسیری در تنب بزرگ: آماده مقابله با هر تهدیدی هستیم
شنبه 30 اسفند 1399 - 15:48

آیین تحویل سال نو با حضور دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع سربازان و پاسداران دریا دل در جزیره تنب بزرگ برگزار شد.

العالم - ایران / سیاسی

آیین تحویل سال نو با حضور دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع سربازان و پاسداران دریا دل در جزیره تنب بزرگ برگزار شد.

این آیین که ظهر امروز شنبه رأس ساعت 13:07 همزمان با زمان تحویل سال برگزار گردید، فرمانده نیروی دریایی سپاه با تبریک سال جدید به رزمندگان مستقر در جزایر خلیج نیلگون فارس بویژه جزیره تنب بزرگ اظهار داشت: رزمندگان دلیر و شجاع نیروی دریایی سپاه اعم از سرباز و پاسدار افتخار دارند به خاطر حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی و حفظ امنیت پایدار مرزهای آبی در شرایط سخت ، حتی در لحظه تحویل سال، که هرفرد تلاش می کند نزد خانواده اش باشد، به دور از خانواده در این جزایر و مرزهای آبی تلاش خداپسندانه و جهادی دارند.

وی با بیان اینکه این تلاش و جهاد دریادلان دلیر نیروی دریایی سپاه ، نزد خداوند متعال مأجور و با ارزش خواهد ماند گفت: امروز ملت بزرگ ایران به شما رزمندگان غیرتمند به‌عنوان پاسداران و سربازان فداکار میهن اسلامی افتخار می‌کنند که امنیت آنها را در اوج عزت و اقتدار فراهم می کنید. جان برکفان نیروی دریایی سپاه عظمت یک ملت برابر بیگانگان را نمایندگی می‌کنند و باید با توجه به این وظیفه خطیر، ارج و عظمت کار خود را دانسته و با جدیت آن را صیانت کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ابراز امیدواری کرد سال 1400 و طلیعه قرن جدید ، سالی سرشار از موفقیت ، پیروزی و سربلندی برای ملت شریف ایران اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باشد.

دریادار تنگسیری در این مراسم با تبریک سال نو و تقدیر از تلاش‌های سال گذشته آحاد همرزمان با تاکید بر لزوم برنامه ریزی های سازمانی و یگانی در راستای ارتقا روحیه و تقویت آمادگی رزم برای انجام مأموریت‌ها گفت: با بررسی های بعمل آمده میدانی که امروز از جزایر منطقه نازعات انجام شد ، الحمدالله وضعیت روحیه و سطح آمادگی رزم نیروها در حد مطلوب و با نشاط مشاهده شد و آنها آماده انجام هر گونه ماموریت برای دفاع از مرزهای آب های سرزمینی کشور عزیزمان هستند.

وی با اشاره به اینکه ما در نیروی دریایی سپاه روز تعطیل و غیر تعطیل نداریم ، متذکر شد: تمامی رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه در همراهی ، هماهنگی ، وحدت و اخوت با برادران رزمنده خود در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، که در یک صف واحد ،انسان هایی وظیفه شناس و ولایت مدار و در سطح مطلوب هوشمندی و هوشیاری برای دفاع همه جانبه از آب های سرزمینی،تامین امنیت پایدار منطقه و مقابله با هر گونه تهدید و تعرض از سوی دشمنان متجاوز آماده هستند.

پربیننده ترین خبرها