واکنش یمن به بمباران سیلوهای غلات توسط جنگنده های ائتلاف آمریکایی ـ سعودی

واکنش یمن به بمباران سیلوهای غلات توسط جنگنده های ائتلاف آمریکایی ـ سعودی
دوشنبه 2 فروردين 1400 - 08:04

وزارت صنایع و بازرگانی یمن، حمله ائتلاف متجاوز امریکایی – سعودی به سیلوهای غلات وابسته به شرکت بین المللی صنایع غذایی بمن در بندر الصلیف در استان الحدیده را محکوم کرد.

العالم - یمن

به گزارش خبرگزاری یمن (سبأ) ، وزارت صنایع و بازرگانی یمن دیروز (یکشنبه) در بیانیه ای ، ادامه حملات ائتلاف متجاوز امریکایی - سعودی به مراکز تجاری و صنعتی در یمن اعم ازکارخانه ها، کارگاه ها، مزارع و موسسات و شرکت ها را محکوم کرد.

بر اساس این بیانیه، حمله به اموال مردم یمن و زیرساخت های آنان از جمله کارخانه ها و تاسیسات صنعتی و تجاری، جنایت جنگی و ضد بشری است که بی پاسخ نخواهد ماند.

در بیانیه یاد شده آمده است که حمله ائتلاف متجاوز به سیلوها و انبارهای غلات وابسته به شرکت بین المللی صنایع غذایی در چارچوب جنگ اقتصادی علیه مردم یمن و به منزله نقض آشکار همه قوانین و مقررات بین المللی از جمله منشور سازمان ملل و اعلامیه جهانی حقوق بشر به شمار می رود.

بیانیه یاد شده از نقش بخش خصوصی و قبول مسئولیت ملی و کمک در فراهم کردن مواد غذایی و دارو برای مردم یمن تمجید کرد.

وزارت صنایع و بازرگانی یمن، بار دیگر از سازمان ملل و همه سازمان های بین المللی انسان دوستانه خواست مانع از حملات ائتلاف متجاوز امریکایی - سعودی به مراکز تجاری و صنعتی به عنوان مراکز مدنی اقتصادی شود زیرا این حملات، به منزله هدف قرار دادن نیازهای معیشتی مردم یمن است.

پربیننده ترین خبرها