کاربران یمنی طرح عربستان را نیرنگ خواندند

کاربران یمنی طرح عربستان را نیرنگ خواندند
سه شنبه 3 فروردين 1400 - 18:19

کاربران شبکه های اجتماعی یمن توطئه آل سعود که آن را طرح صلح عربستان نامیده اند، نیرنگ خواندند.

العالم – داغهای مجازی

آنان ادامه مبارزه تا تحقق پیروزی و آزادی یمن از اشغالگران سعودی را خواستار شدند.

محمد عبدالسلام رئیس هیات ملی مذاکره کننده یمن در یک گفت وگوی مطبوعاتی تاکید کرد که این طرح موضوع جدیدی مطرح نکرده است به ویژه که عربستان سعودی خود یکی از عوامل ادامه جنگ یمن است و باید به محاصره زمینی، دریایی و هوایی این سرزمین پایان دهد.

نجیب پاشا در این باره نوشت: طرح عربستان برای وقت کشی و جلوگیری از ورود نیروهای مقاومت یمن به مأرب می باشد.

ابو معاذ محمد نوشت: طرح عربستان مانند نیرنگ عمرو عاص و معاویه به لشکر حضرت علی (ع) در جنگ صفین است وقتی که قرآنها را بر سر نیزه کردند، اما مردم یمن صبور و با بصیرت هستند و نیرنگ آل سعود به آنان اثر ندارد.

القرموطی نوشت: دشمن گفت که محاصره بندر الحدیده را کاهش و اجازه پرواز به فرودگاه صنعا را می دهد اما به وعده هایش عمل نکرد، پس وقتی درباره لغو محاصره و صدور مجوز قول می دهد به معنی آن است که محاصره و حملات هوایی ادامه می یابد.

القناص المجهول نوشت: از ارتش یمن و انصارالله می خواهیم خود را برای حمله ای قوی به آرامکو آماده کنند.

المشرق نوشت: ما به خدا و اسلام متکی بوده و خواهان صلحی عزتمند هستیم.

احمد زیدان نوشت: دشمن باید ابتدا حسن نیت خود را ثابت کرده و به محاصره دریایی، زمینی و هوایی پایان داده و اسرا را آزاد کند نه اینکه درباره طرح صلح سخن بگوید اما به قتل و جنایات علیه یمن ادامه دهد.

ابو فهد نوشت: این یک طرح احمقانه است، سعودی یمن را ویران کرد و مردم آن را به قتل رساند و حالا با وقاحت درباره صلح و پایان جنگ سخن می گوید چون نمی خواهد به شکستش در جنگ اعتراف کند.

ابن البحر نوشت: کشورهای متجاوز قصدی برای صلح ندارند و اصلا صلح را نمی شناسند بلکه این طرح فقط نوعی نیرنگ است.

بندر نوشت: دشمن تا وقتی تاسیساتش فلج نشده با صلح موافقت نمی کند و پس از آن است که آمریکا شخصا وارد صحنه می شود تا توقف جنگ را اعلام کند.

پربیننده ترین خبرها