ماجرای افتادن بایدن روی پلکان هواپیما و واکنش ترامپ+ ویدیو

چهارشنبه 4 فروردين 1400 - 09:58

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به حادثه افتادن جو بایدن رییس جمهور کنونی این کشور هنگام بالا رفتن از پلکان هواپیما واکنش نشان داد و از سکوت رسانه های در این زمینه انتقاد کرد.

العالم ـ آمریکا

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، سر خوردن جو بایدن هنگام بالا رفتن از پلکان هواپیمای ایرفورس‌وان را «بسیار بد» توصیف و تاکید کرده که «مهمترین جنبه» این حادثه، نادیده گرفته شدن آن از سوی رسانه‌ها است.

ترامپ در مصاحبه ای با زبان طعنه با بیان این که جانشین ۷۸ ساله او، احتمالا به زودی جای خود را به کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، واگذار خواهد کرد، زمین خوردن بایدن را بسیار بد عنوان کرده و گفته که نه یک بار بلکه سه بار زمین خورده و بخش بزرگی از رسانه‌های جریان کم طرفدار، اصلا آن را پوشش ندادند. وی کل حادثه را باورنکردنی عنوان و در واکنش به خودداری رسانه ها از پوشش این واقعه خاطرنشان کرده که دیگر آزادی مطبوعات وجود ندارد.

اگر چه تصاویر زمین خوردن بایدن از سوی شماری از رسانه های آمریکایی منتشر شده اما فعالان رسانه ای معتقدند که زمین خوردن بایدن در مقایسه با تلو تلو خوردن ترامپ در حال راه رفتن روی یک مسیر شیب‌دار پس از سخنرانی در مراسمی در ژوئن سال ۲۰۲۰، آنچنان که باید، توجه رسانه‌ها اعم از خبرگزاری ها و شبکه‌های تلویزیونی را جلب نکرده است.

ترامپ همچنین نسبت به توانمندی ذهنی جو بایدن ابراز شک و تردید کرده و گفته که این ناتوانی ذهنی حتی شاید در حدی باشد که بایدن قدرت فهم فرمان‌های اجرایی را که صادر می‌کند، نداشته باشد. بایدن تا کنون شماری از فرمان های صادره از سوی ترامپ را ملغی کرده است.

زمین خوردن بایدن، دستاویزی برای پسر ترامپ

به دنبال حادثه زمین خوردن جو بایدن رییس جمهوری آمریکا هنگام بالا رفتن از پله های هواپیما، «دونالد ترامپ جونیور» پسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا ویدئویی ویرایش شده از این صحنه را در توییتر به اشتراک گذاشت.

زمین خوردن بایدن

در این ویدیو پسر ترامپ صحنه زمین خوردن جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا روی پله‌های هواپیما را در کنار گلف‌بازی پدرش قرار داده و او را به مسخره گرفته است.

پربیننده ترین خبرها