آمریکایی های اشغالگر از جانب "عرب های پشتیبان" وارد عراق شدند

آمریکایی های اشغالگر از جانب
چهارشنبه 4 فروردين 1400 - 23:05

روشن است که برخی طرف‌ها دختر صدام دیکتاتور مقبور عراق را به ظهور در عرصه عراق وامی دارند پس از آنکه در پی سرنگونی نظام بعث، در اردن پنهان شده بود با این بهانه که در جنایات پدر  و بردرانش و عموها و دایی هایش در حق ملت عراق دستی نداشته است.

العالم - عراق

رغد دختر صدام در برخی مناسبت ها ظاهر می شود و بر زخم عراقی ها نمک می پاشد، عراقی ها برای سالیان سال از پدر سفاح و خونریز او مصیبت ها کشیده اند و اینک نیز باندهای بعث هر بار در لباسی ظاهر می شوند؛ یک بار در لباس القاعده و بار دیگر در لباس داعش و زمانی در لباس "انقلابیون" و گاهی در لباس باندهای جوکری و فعالان مدنی.

پس از نمایش شبکه العربیه عربستان در پخش مصاحبه اش با دختر سفاح که به جای آنکه اهداف طرفهای برپاکننده آن نمایش را محقق سازد، بر نفرت عراقی ها نسبت به او و پدرش و دوران تاریک حکومت بعث افزود، دختر دیکتاتور مقبور بار دیگر در سالروز اشغال عراق توسط آمریکا در تلویزیون ظاهر شد تا پیامی را قرائت کند و عبارتی بدین مضمون مطرح کرد که "این دروازه شرقی زیبا که دلاورمردانش و در راس آنها پدرم شهید صدام حسین تا پای شهادت از آن دفاع کردند، نمی پذیریم که نام دیگری برای آن انتخاب شود".

نمی دانیم که طرفهایی که در پس برانگیختن این عروسک ناچیز هستند، می دانند که رژیم بعث و خانواده پلید صدام اینک دیگر جزء گذشته شده اند و عراقی ها آنها را در زباله دان ها انداخته اند؟ یا آنکه این طرفها دروغ خود را باور کرده اند و گمان می کنند که عراقی ها دلتنگ روزهای سیاه رژیم جنایتکار بعث شده اند؟ آنها برخی افراد نفوذی را در تظاهرات مردم عراق وارد می کردند تا شعارهای بعثی سر دهند و ارتش سایبری را با حمایت مالی عربستان و امارات به منظور عظمت بخشیدن به جنایتهای باند بعثی صدام و دیکتاتور خونریز و دخترش بکار گرفتند.

عبارت دروازه شرقی را رژیم بعث صدام با تکیه بر عقاید بیمارگونه و بدخواهانه خود اختراع کرد تا نوک پیکان ملت عراق که همواره به سمت رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن نخست امت عرب و اسلام بوده است، تغییر دهد و با تحریک مثلث شوم امریکا "اسراییل" و اعراب مرتجع نوک پیکان به سمت دشمن خیالی که همان جمهوری اسلامی ایران است، تغییر کند. این مثلث، دیکتاتور عراق را تحریک و تشویق کردند تا نگهبان دروازه شرقی باشد تا از "اسراییل" و تاج و تخت شاهزادگان نفت در عربستان و امارات و ... دفاع کند.

زمانی که دختر دیکتاتور عراق عبارت دروازه شرقی را بکار برد گمان کرد که عراقی ها مانند او فجایع و مصیبتهای خود به سبب این عبارت دروغین را از یاد برده اند.

اما اگر دختر دیکتاتور نمی داند و یا نمی خواهد بداند و یا آنکه احمق و جاهل است و یا از سوی برخی طرفها که به ملت عراق کینه می ورزند، مورد سوء استفاده قرار گرفته است، عراقی ها به خوبی می دانند که اشکهای دختر دیکتاتور برای دروازه شرقی که می خواهد این نام هرگز تغییر نکند تا دشمنی با ایران تا روز قیامت باقی بماند، درواقع اشک تمساح است. در واقع این دروازه هیچگاه از جانب ایرانیان مورد تعدی قرار نگرفت بلکه آسیب ها و ویرانی ها از سوی دیگر دروازه ها بوده است. دروازه هایی که دختر دیکتاتور و باندهای بعث آنها را دروازه "عربهای پشتیبان" خود می دیدند. در سال 2003 امریکایی ها از طریق همین دروازهای جنوبی و غربی که به گمان رژیم بعث از پشتیبانی عربها برخوردار هستند، وارد عراق شدند. اشغالگران امریکایی از عربستان و امارات و قطر و بحرین و اردن وارد شدند؛ اما امروز دختر دیکتاتور مقبور برای این "عمق قومی و عربی و پشتیبانی عربها" ناله سر می دهد.

بهتر بود دختر دیکتاتور مقبور مشغول زندگی اشرافی خود با پول عراقی ها باشد و به عمل های زیبایی خود ادامه دهد تا آنکه عراقی ها را با سخنان خود خشمگین سازد و بار دیگر جنایت های پدر و برادرها و عموها و دایی هایش و نیز همسرش را در ذهن عراقی ها زنده کند و به او و خاندانش لعنت بفرستند.

پربیننده ترین خبرها