یمنی ها وعده سالی سخت به ائتلاف متجاوز می دهند

یمنی ها وعده سالی سخت به ائتلاف متجاوز می دهند
جمعه 6 فروردين 1400 - 17:21

کاربران یمنی با تاکید بر مقاومت در برابر ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی، تهدید کردند در صورتی که تجاوزگری ها و محاصره ادامه یابد، ائتلاف متجاوز خود را برای سالی سخت در جنگ یمن آماده کند.

العالم ـ داغ‌های مجازی

یمنی ها در ششمین سالروز تجاوزگری سعودی به یمن با برگزاری تظاهرات گسترده، "روز ملی مقاومت" را گرامی داشتند. در شبکه های اجتماعی نیز هشتگ "روز ملی مقاومت در یمن" و هشتگ "یمنی ها عربستان را ادب کردند" و نیز هشتگ های دیگری تبدیل به ترند شدند.

یکی ازکاربران به نام "السید ابولیث المحضار" توییت کرد: مارس 2021 مانند مارس 2015 نیست، بمباران شویم، قطعا بمباران می کنیم.

"محمد" نوشت: یمن عربستان را ادب کرد. مسلمانان یمن از حکمت و خردمندی و شجاعت برخوردارند و کفار قریش را ادب می کنند.

یمنی ها همچنین در توییتر از وفای به عهد عبدالملک حوثی در خصوص مقابله در برابر متجاوزان سعودی آمریکایی، سخن گفتند و هشتگ "وفاداری رهبر به ملت" به ترند تبدیل شد.

"Moneer Mohemed" توییت کرد: ما مقاومت کردیم. و در هفتمین سال جنگ از موضع قدرت و پیشرفت در عرصه صنایع نظامی و پیشروی میدانی و آگاهی و هوشیاری مردمی و دستاوردهای امنیتی و مقاومت اقتصادی و ثبات سیاسی وارد خواهیم شد.

"محمد علی حوثی" نیز در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: مقاومت و ایستادگی گزینه ملت ماست و هرچقدر جنگ و محاصره ادامه یابد ملت ما به مقابله ادامه خواهند داد. توصیه ما به متجاوزان آن است که جنگ را تمام کنند. زیرا این 6 سال ثابت کرد که ائتلاف شکست خورده است. ما برای صلحی شرافتمندانه آماده هستیم. ورود مواد غذایی و پزشکی و نفت حق ملت ماست.

"Mhmd Tlais" توییت کرد: آل سعود ملت یمن را دست کم گرفتند. یمنیها اما پوزه آنها را به خاک مالیدند.

یمنی ها به "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن لقب "بشارت دهنده خیر و نیکی" دادند. یحیی سریع صبح امروز انجام عملیات گسترده در عمق خاک سعودی در واکنش به تجاوزگری ها و محاصره را اعلام کرد و در بیانیه مطبوعاتی گفت: عملیات روز ملی مقاومت با هدف گرفتن تاسیسات نظامی و حیاتی دشمن سعودی با موفقیت به سرانجام رسید.

یحیی سریع همچنین اظهار داشت که نیروهای مسلح یمن مقرهای شرکت آرامکو در راس تنوره و رابغ و ینبع و جیزان و پایگاه ملک عبدالعزیز در الدمام را با 12 پهپاد از نوع صماد 3 و 8 موشک بالستیک از نوع ذوالفقار و بدر و سعیر هدف گرفتند.

وی همچنین از هدف گرفتن مواضع نظامی دیگری در نجران و عسیر در عمق خاک عربستان با 6 پهپاد قاصف k2 خبر داد و افزود که عملیات روز ملی مقاومت به لطف خداوند اهداف خود را محقق کرد.

در پی سخنان یحیی سریع، در کمتر از یک ساعت هشتگ "عملیات روز ملی مقاومت" به ترند تبدیل شد.

کاربری به نام "امه الملک الخاشب" توییت کرد: پس از 6 سال تجاوزگری و جنایت علیه ملت مظلوم یمن، اینک خداوند به وعده خود در کمک به مستضعفان عمل کرد و اینک یمن عربستان را ادب کرد و پوزه شاهزادگان نفت را به خاک مالید. خون شهدای ما عزت و افتخار آفرید.

"مقداد امین الجواهری" توییت کرد که این خواست خداوند بود که در شبی که آل سعود، در 6 سال پیش، جنایتهایش را علیه ملت یمن آغاز کرد، دولت سعودی با موشک های یمنی منهدم شود. طبیعتا عربستان در یک بحران و سردرگمی بسر می برد.

پربیننده ترین خبرها