انتقاد المشاط از سکوت سازمان ملل در قبال محاصره یمن و تجاوزات روزانه ائتلاف سعودی

انتقاد المشاط از سکوت سازمان ملل در قبال محاصره یمن و تجاوزات روزانه ائتلاف سعودی
جمعه 6 فروردين 1400 - 22:42

رییس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: هربار که به حق مشروع خود در دفاع روی می آوریم، سازمان ملل ابراز نگرانی می کند اما در برابر محاصره مستمر و تجاوزات روزانه و دخالت نامشروع بیگانگان سکوت می کند.

العالم ـ یمن

مهدی المشاط در سخنرانی امروز خود به مناسبت روز ملی مقاومت گفت: ملت یمن مقاومت در برابر ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی را انتخاب کرد. مقاومت ما در برابر تجاوزکاران ما را از گرفتاری های دیگری که می توانست دشوارتر باشد، نجات داد.

وی افزود: قدرت یمنی ها و مقاومت و ایستادگی آنها اینک بسیار بیشتر از 6 سال گذشته است. از مهمترین دستاوردهای مقاومت آن است که نبود انسانیت و فقدان ارزشها نزد متجاوزان را برای همگان برملا کرد.

المشاط خاطرنشان کرد: ما با یک جنگ نظامی روبرو هستیم که یک طرف غیریمنی آن را هدایت می کند و با مشکل دیگری روبرو هستیم که هر دو طرف آن یمنی هستند. طرفهای یمنی نمی توانند به تفاهم برسند مگر آنکه طرف غیریمنی را دور نگه دارند.

رییس شورای عالی سیاسی یمن گفت: کسانی که در اردوگاه دشمن هستند باید بدانند که راه بازگشت برای همیشه باز نخواهد ماند و باید هر چه سریعتر در محاسبات خود تجدید نظر و تصمیم صحیح را اتخاذ کنند.

پربیننده ترین خبرها