یک گروه مقاومت در نوار غزه با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شد

یک گروه مقاومت در نوار غزه با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شد
چهارشنبه 11 فروردين 1400 - 13:21

منابع فلسطینی گزارش دادند که شاخه نظامی «جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین» پس از ورود ماشین آلات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با آنها درگیر شده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع فلسطینی، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که «کتائب المقاومه الوطنیه» شاخه نظامی «جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین» با نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق «دیر البلح» در نوار غزه درگیری شده ‌است.

بر اساس گزارش وبگاه «الاعلام الحربی المرکزی»، کتائب المقاومه الوطنیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگانش با مسلسل با نیروهای رژیم صهیونیستی و ماشین آلات‌ آنها که ۶۰ متر وارد بخش شرقی دیر البلح شده بودند، درگیر شدند که در نتیجه این درگیری، نظامیان صهیونیست به سمت حصار مرزی حائل عقب‌نشینی کردند.

کتائب المقاومه الوطنیه در ادامه اعلام کرد پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها، رزمندگانش از محل درگیری به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشته‌اند.

شاخه نظامی جبهه دموکراتیک تأکید کرد که این عملیات در راستای ایستادگی در برابر تجاوز اشغالگران و دفاع از مردم فلسطین صورت گرفته است.

المقاومه الوطنیه در پایان همچنین تأکید کرد که به اشغالگران اجازه نخواهد داد بر تجاوزها و کارشکنی‌های مستمر خود بویژه ورود ماشین آلات این رژیم به داخل نوار غزه، هدف قرار دادن کشاورزان و ماهیگیران اصرار بورزند.

فارس

پربیننده ترین خبرها