خشم انقلابیون بحرینی به اوج رسیده است

خشم انقلابیون بحرینی به اوج رسیده است
جمعه 20 فروردين 1400 - 17:39

شهروندان در منامه تظاهرات‌هایی را شبانه در محکومیت همدستی کشورهای عربی خلیج‌فارس با رژیم آل‌خلیفه در سرکوب معترضان بحرینی برگزار می‌کنند و بر لزوم آزادی زندانیانی که از سال‌ها پیش مبارزات‌شان علیه رژیم را از پشت میله‌های زندان ادامه می‌دهند، تأکید می‌کنند.

العالم- درگوشی

شهروندان بحرینی طی این تظاهرات، که زنان نیز در آن مشارکتی چشمگیر دارند، تأکید می‌کنند که تشدید اقدامات سرکوب‌گرانه مقام‌های رژیم آل خلیفه هرگز اراده و عزم آنها را برای ادامه مسیر رهبران انقلابی‌شان دربند و نیز تلاش برای جامه عمل پوشاندن به اهداف انقلاب 14 فوریه تضعیف نمی‌کند.

خشم جنبش مردمی، که این روزها به اوج رسیده است، یادآور روزها و ماه‌های اولیه انقلاب سرتاسری در بحرین است که انقلابیون به رغم شکنجه و ظلم‌های رژیم حاکم، همچنان قاطعانه بر تحقق اهداف‌شان تأکید می‌کردند.

معترضان بحرینی در چارچوب این تظاهرات، مداخله جامعه جهانی را خواستار می‌شوند و پیام مظلومیت این ملت را به گوش جهانیان می‌رسانند. در حالی‌که همزمان با این تظاهرات، نشستی بحرینی- آمریکایی برگزار شده و طرفین در آن همکاری‌ها و هماهنگی‌های مشترک و نیز راه‌های تقویت مناسبات دوجانبه به‌ویژه در زمینه‌های امنیتی و اطلاعاتی را بررسی کرده‌اند.

بحرینی تأکید دارند که مثلث شوم سعودی- آمریکایی- صهیونیستی از رژیم بدوی آل خلیفه در جنایاتی که مرتکب می‌شود، حمایت لجستیکی و پشتیبانی سیاسی می‌کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها