خنجر امارات به آرمان فلسطین...این بار از طریق رزمایش مشترک

خنجر امارات به آرمان فلسطین...این بار از طریق رزمایش مشترک
شنبه 21 فروردين 1400 - 16:53

عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو به حدی گسترش یافته که امروز سخن از رزمایش علنی امارات با رژیم صهیونیستی مطرح است.

العالم درگوشی

این رزمایش با شرکت امارات، رژیم صهیونیستی، قبرس، کانادا، اسلوونی، اسپانیا و آمریکا روز دوشنبه در یونان آغاز می شود و روز 22 آوریل 2021 پایان می یابد.

وقتی مصر پیمان کمپ دیوید و اردن پیمان وادی عربه را با رژیم صهیونیستی امضا کردند، اتباع این رژیم از ترس خشم مردم جرات نداشتند در خیابانهای مصر و اردن حضور یابند اما امروز آنقدر وقیح شده اند که یک هیات اسرائیلی در مراسم سالگرد هولوکاست در دبی حضور یافت.

پس از گذشت 7 ماه از عادی سازی رابطه رژیم صهیونیستی و امارات، دیگر برای ابوظبی شرکت علنی در رزمایشهای رژیم صهیونیستی باعث شرمساری نیست و حتی شبکه 12 تلویزیون صهیونیستی اعلام کرد که این برای اولین بار است که نیروی هوایی امارات در رزمایش اینوکوس شرکت می کند.

اما بدتر از همه، برگزاری مراسم سالگرد به اصطلاح هولوکاست در دبی همراه با نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در برج خلیفه است که نشان دهنده دشمنی امارات با مقاومت و مردم فلسطین است.

همزمان در اقدامی ذلت بار، سفارت امارات در رژیم صهیونیستی به خانواده های قربانیان به اصطلاح هولوکاست تسلیت گفت آنهم در حالی که فلسطینیان مشغول برگزاری مراسم هفتاد و سومین سالگرد جنایت گروهکهای صهیونیستی در دیریاسین و کشتار مردم آن هستند.

این در حالی است که بنیاد بین المللی قدس نسبت به تلاش امارات برای حمایت از یهودی سازی شهر قدس هشدار داد چرا که بر اساس توافق ابراهیم قرار است مسجدالاقصی از این پس فقط مختص مسلمانان نباشد و محوطه آن به مکانی برای به اصطلاح تجمع تمام ادیان تبدیل شود تا در آن مراسم مذهبی متعلق به خود را برگزار کنند و همزمان، امارات حاکمیت کامل رژیم صهیونیستی بر مسجدالاقصی را به رسمیت می شناسد که نشانه غرق شدن این کشور در روند ننگین عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی و خنجر زدن به آرمان فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها