اختلاف حدود ۴۰ درجه‌ای دما در ۲ نقطه کشور‌/وزش باد و بارش پراکنده در اغلب شهرها

اختلاف حدود ۴۰ درجه‌ای دما در ۲ نقطه کشور‌/وزش باد و بارش پراکنده در اغلب شهرها
سه شنبه 24 فروردين 1400 - 16:57

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در اغلب مناطق کشور غیر از شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.

العالم -ایران

فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در اغلب مناطق کشور غیر از شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: در دو روز آینده در برخی نقاط استان‌های بوشهر، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات شمال سمنان، رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان این که روز چهارشنبه 25 فروردین بارش در نوار غربی کشور به تدریج کاهش می‌یابد، گفت: روز پنجشنبه 26 فروردین در اغلب نقاط استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور خصوصا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ابرناکی، بارش پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

گودرزی گفت: روز پنجشنبه شدت بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ارتفاعات کرمان است.

وی افزود: روز جمعه 27 فروردین بارش پراکنده در سواحل خزر خواهیم داشت، همچنین در خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز شنبه 28 فروردین در شمال خراسان رضوی، خصوصا در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

گودرزی اظهار داشت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 37 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر و همدان و کرمانشاه با کمینه دمای صفر درجه سردترین مراکز استان خواهند بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 26 و 16 درجه خواهد بود.

فارس

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها