هواشناسی ایران ۹۹/۱۲/۱| بارش برف و باران ۵ روزه در اکثر مناطق کشور

هواشناسی ایران ۹۹/۱۲/۱| بارش برف و باران ۵ روزه در اکثر مناطق کشور
جمعه 1 اسفند 1399 - 09:11

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش برف و باران ۵ روزه در اکثر مناطق کشور از وزش باد شدید و رعدوبرق در برخی استان‌ها خبر داد.

العالم - ایران

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، برخی مناطق شمال غرب و برخی مناطق سواحل دریای خزر بارش پراکنده و برخی مناطق کرمان بارش برف و باران و وزش باد، در نیمه جنوبی فارس و برخی مناطق هرمزگان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

امروز همچنین نیمه شرقی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید پیش بینی شده و در شرق و جنوب شرق همراه با گردوخاک خواهد بود. فردا شنبه 2 اسفند 99 در بخش‌هایی از استان‌های کرمان،‌ هرمزگان و فارس بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

روز یکشنبه در شمال غرب، برخی مناطق غرب، سواحل غربی دریای خزر و استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و دوشنبه آینده در نوار شمالی کشور، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، جنوب کرمان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران پیش بینی شده است.

سه شنبه آینده در سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پیش بینی می‌شود.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها