دیدار رئیس حشد الشعبی با معاون وزیر دفاع ایران

دیدار رئیس حشد الشعبی با معاون وزیر دفاع ایران
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 - 17:02

فالح فیاض، رئیس نیرو‌های الحشد الشعبی عراق با سردار سید حجت الله قریشی، معاون وزیر دفاع ایران، در دفتر اصلی این نیرو‌ها در عراق دیدار و ضمن گفت‌وگو در زمینه مسائل نظامی بر انجام همکاری‌های دوجانبه و مقابله با تروریست‌ها تاکید کردند.

العالم - عراق

«فالح فیاض»، رئیس نیرو‌های الحشد الشعبی عراق با سردار «سید حجت الله قریشی»، معاون وزیر دفاع ایران ، در دفتر اصلی این نیرو‌ها در عراق دیدار و در زمینه مسائل نظامی تبادل نظر کردند.

در خلال این دیدار فیاض و قریشی در خصوص وضعیت منطقه گفتگو و بر انجام همکاری‌های دوجانبه و مقابله با تروریست‌ها تاکید کردند.

سردار سید حجت الله قریشی نیز با اشاره به تلاش‌های نیرو‌های الحشد الشعبی در مبارزه با تروریسم از این نیرو‌ها قدردانی کرد.

چندی پیش فالح فیاض در مصاحبه با شبکه العهد گفته بود روابط عراق با ایران تحت تاثیر ماهیت تاریخی، مذهبی و فرهنگی دو کشور است، بنابراین طبیعی است که روابط عراق با ایران نسبت به آمریکا نزدیک‌تر باشد.

همچنین سلسله عملیات‌های ضد تروریستی نیرو‌های ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور بعد از فعالیت‌های پراکنده عناصر باقی مانده از داعش طی ماه‌های گذشته شروع شده است. منابع امنیتی عراق نیز اعلام کردند که در این عملیات‌ها تروریست‌های باقی مانده شناسایی و بازداشت شدند و مقر‌های تجمع آن‌ها نیز درهم کوبیده شد.

پربیننده ترین خبرها