تردید کارشناس سیاسی در روایت رژیم صهیونیستی از حمله موشکی به دیمونا/ اصابت موشک به جنگنده صهیونیستی یا تاسیسات اتمی دیمونا؟

تردید کارشناس سیاسی در روایت رژیم صهیونیستی از حمله موشکی به دیمونا/ اصابت موشک به جنگنده صهیونیستی یا تاسیسات اتمی دیمونا؟
پنج‌شنبه 2 ارديبهشت 1400 - 09:03

یک نویسنده و تحلیلگر سیاسی، درستی روایت رژیم صهیونیستی درباره هدف قرار دادن منطقه النقب در نزدیکی راکتور هسته ای دیمونا اسرائیل را مورد تردید قرار داد.

العالم - فلسطین

حکم امهز یک نویسنده و تحلیلگر سیاسی، در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: روایت اسرائیل متناقض است چگونه می توان رسیدن موشک زمین به هوا از سوریه به نزدیک دیمونا و شلیک به جنگنده های اسرائیل را عقلانی پنداشت.

وی افزود: اما سوال اصلی این است آیا موشک به جنگنده های اسرائیل اصابت کرده یا مستقیما به راکتور دیمونا برخورد کرده است؟

حمله موشکی

امهز گفت: شلیک این موشک ناکامی سامانه دفاع هوایی اسرائیل در مقابله با هر موشک چه از سوریه یا غیر سوریه را اثبات می کند.

وی تاکید کرد این مساله پیام هشدار دهنده بزرگی است مبنی بر اینکه خاک اشغالی فلسطین در تیر رس موشک هاست و توان نظامی و سامانه دفاع هوایی رژیم صهیونیستی در مقابله با آن ناتوان بوده و دلیل آن نیز اقدام رژیم صهیونیستی در آغاز تحقیقات درباره چگونگی موفقیت این موشک در عبور از سامانه های دفاعی اسرائیل است.

این نویسنده و تحلیلگر سیاسی، افزود: چه این موشک مستقیم و چه غیر مستقیم به دیمونا اصابت کرده باشد، ثابت می کند همه سرزمین اشغالی فلسطین ناامن است.

وی تاکید کرد: این پیام آغاز مرحله جدیدی از درگیری سوریه و رژیم صهیونیستی بوده و اینکه دوره پس از شلیک موشک هرگز مشابه پیش از شلیک آن نخواهد بود.

پربیننده ترین خبرها