پیام ساکنان غزه به اهالی بیت المقدس: قلب و سلاح ما با شماست

پیام ساکنان غزه به اهالی بیت المقدس: قلب و سلاح ما با شماست
جمعه 3 ارديبهشت 1400 - 23:03

کمیته عالی پیگیری گروه‌های ملی و اسلامی، تظاهراتی برای حمایت از قدس و اهالی آن که مورد حمله وحشتناک شهرک نشینان و ارتش اشغالگر قرار گرفتند، راه انداختند در این تظاهرات فرماندهان دو جنبش جهاد اسلامی و حماس شرکت کرده و تاکید کردند مقاومت پشت قدس و اهالی آن باقی خواهند ماند.

العالم - فلسطین اشغالی

پیام پایداری از مساجد نوار غزه برای مسجدالاقصی ارسال شد تا به همگان ثابت کند که فلسطینیان اگر قدس مورد ستم قرار بگیرد، همه با هم یکی هستند.

نمازگزاران از دهها مسجد نوار غزه به راه افتادند تا برای حمایت از قدس فریاد بزنند و از پایداری انقلابیون حمایت کنند، جنبش حماس و جهاد اسلامی پویش های همبستگی تشکیل دادند تا تاکید کنند مقاومت فلسطینی حاضر است تا به درخواست قدس پاسخ بدهد.

"خالد البطش" یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی نیز گفت: این تظاهرات گروه‌های ملی و اسلامی نوار غزه که در مساجد مختلف برگزار می شود، علیرغم محاصره خانواده های ما در قدس که در صدد حمایت از بیت الله، قدس و حاکمیت ملی هستند، برای تاکید بر حمایت از آنها و حمایت از ملت ما در غزه بود.

"عبداللطیف القانوع " سخنگوی جنبش حماس نیز گفت: ملت فلسطین وارد درگیری قهرمانانه و حماسه ای بزرگ با دشمن صهیونیستی شده که درصدد تحمیل اراده و شکستن ابهت اشغالگران است و مردم فلسطین در استان های مختلف نوار غزه با پویش های خشم و حمایت و پشتیبانی از اهالی قدسخارج شدند تا تاکید کنند ما با آنها، میان آنها و پشت آنها هستیم .

"محمود الزهار" عضو دفتر سیاسی جنبش حماس نیز گفت: حمله به قدس حمله به همه ملتهاست از اینرو تظاهرکنندگان عرب و مسلمان باید برای یاری آن که مورد حملات شهرک‌نشینان قرار گرفته به پا خیزند.

وی گفت: سلاح، موشک‌های ما با شماست و از این سرزمین، ملت و مقدسات دفاع خواهیم کرد و این پیام ما به اشغالگران است که بدانند موانع نمی تواند قلب های تپنده غزه را از یاری قدس متوقف کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها