استمداد «عمران خان» از ارتش برای مقابله با شیوع کرونا

استمداد «عمران خان» از ارتش برای مقابله با شیوع کرونا
شنبه 4 ارديبهشت 1400 - 10:00

نخست‌وزیر پاکستان در راستای مقابله با شیوع کرونا در این کشور از ارتش برای همکاری و تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی درخواست کمک کرد.

العالم - جهان اسلام

«عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان در راستای مقابله با شیوع کرونا در این کشور از نیروهای ارتش برای همکاری و تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی درخواست کمک کرد.

خان پس از جلسه کمیته هماهنگی ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: موج سوم این ویروس کل جهان را در برگرفته اوضاع در برخی کشورها بسیار بد است.

وی افزود: مردم در پاکستان اقدامات احتیاطی را انجام نمی دهند و ما می ترسیم طی چند روز آینده وضعیت پاکستان مانند هند شود.

به گفته خان، اگر ما سال گذشته به بیمارستان‌ها توجه نمی کردیم امروز شاهد شرایط بدتری در پاکستان بودیم. اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی بسیار ضروری است و اگر شرایطی مانند هند اتفاق بیفتد، ما مجبور به اعلام قرنطینه کامل خواهیم شد.

نخست‌وزیر پاکستان یادآور شد: سال گذشته در پاکستان مقررات و ضوابط بهداشتی بسیار خوب رعایت شد اما در حال حاضر این موضوع رها شده و من بارها و بارها اعلام کرده‌ام که اگر این اتفاق بیفتد، ما مجبور خواهیم شد همه چیز را ببندیم.

به گفته وی، در حال حاضر تنها عاملی که این ویروس را از بین می‌برد رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و این بار ما نه تنها از پلیس و نیروهای امنیتی بلکه از ارتش نیز خواسته ایم که به خیابان ها بیایند و مردم را وادار به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کنند.

فارس

پربیننده ترین خبرها