خالد مشعل: 28 ماه رمضان روز تعیین کننده در انتفاضه ضد اشغالگری خواهد بود

خالد مشعل: 28 ماه رمضان روز تعیین کننده در انتفاضه ضد اشغالگری خواهد بود
يکشنبه 5 ارديبهشت 1400 - 22:59

رئیس دفتر سیاسی حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد با ادامه حملات خود به فلسطینیان قدس در 28 ماه مبارک رمضان با اتفاقات غافلگیر کننده فلسطینیان در مسیر انتفاضه ضد اشغالگری روبه‌رو خواهد شد.

العالم - فلسطین اشغالی

«خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از سرزمین‌های فلسطینی امروز یکشنبه به رژیم صهیونیستی پیام هشدار فرستاد و گفت که این پیام در اواخر ماه مبارک رمضان عملی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دنیا الوطن، مشعل در گفت‌وگوی تلویزیونی و از طریق کانال الاقصی گفت: ما بیست و هشتم ماه مبارک رمضان را لحظه‌ای تعیین کننده در مسیر انتفاضه در برابر رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان قرار خواهیم داد.

وی افزود: ما بدون قدس هیچ آینده کشور و سرنوشتی نخواهیم داشت. در سال ۲۰۱۷ طرح ایجاد درهای الکترونیکی برای مسجد الاقصی را به شکست منجر کردیم و امروز هم نقشه‌های رژیم اشغالگر در باب العامود را ناکام می‌گذاریم.

مشعل گفت: کرانه باختری باید نقش خود را در دفاع از مسجد الاقصی بازیابد. امروز کرانه باختری و غزه باید به کمک انتفاضه قدس بیایند.
او تاکید کرد: ملت امروز در نبرد با دشمن صهیونیستی در خاک قدس به سر می‌برد و رژیم اشغالگر به دنبال یهودی سازی این شهر مقدس و تسلط بر آن و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی است.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: اما مردان قدس با انتفاضه خود برای ناکام گذاشتن نقشه‌های یهودی سازی این شهر، دشمن صهیونیستی را غافلگیر کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها