پیام تهدید آمیز رژیم صهیونیستی: حملات موشکی ادامه یابد امشب به نوار غزه حمله می‌کنیم

پیام تهدید آمیز رژیم صهیونیستی: حملات موشکی ادامه یابد امشب به نوار غزه حمله می‌کنیم
دوشنبه 6 ارديبهشت 1400 - 21:15

رژیم صهیونیستی در پیامی تهدیدآمیز به جنبش مقاومت حماس، هشدار داده است در صورتی‌که حملات موشکی ادامه یابد این رژیم امشب با حملات گسترده موشکی به نوار غزه پاسخ خواهد داد.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، وب‌سایت عبری‌زبان "والا" به نقل از منابعی اعلام کرد: اسرائیل از طریق "تور وینسلند" فرستاده سازمان ملل به خاورمیانه، پیام تهدیدی به حماس و همچنین به تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله ارسال کرده است.

دیپلمات‌های غربی تصریح کردند، وینسلند با مسئولان اسرائیلی دیدار و با آنها درباره راه‌های جلوگیری از تشدید تنش در نوار غزه گفت‌وگو کرده است.

انتظار می‌رود وینسلند برای گفت‌وگو با مسئولان ارشد سازمان اطلاعات مصر درباره اوضاع غزه، امروز عازم قاهره شود و سپس به امان برود و با مسئولان اردنی درباره تنش‌ها در قدس اشغالی صحبت کند.

منابع مذکور خاطرنشان کردند، فرستاده ویژه سازمان ملل همچنین تماس‌های تلفنی با مسئولان ارشد حماس در نوار غزه و مشاوران "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان ترتیب داده است.

مسئولان اسرائیلی به این دیپلمات سازمان ملل اعلام کردند که بستن منطقه صید در نوار غزه، که صبح امروز، انجام شد آخرین تلاش‌های اسرائیل برای پاسخ غیرنظامی به حملات موشکی از نوار غزه بود ولی پاسخ بعدی قطعا نظامی خواهد بود و پیامدهای وخیمی خواهد داشت.

شورای وزارتی کوچک اسرائیل( کابینه) امروز نشستی را برای بررسی حملات مستمر موشکی از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی برگزار می‌کنند.

دور جدید تنش در فلسطین اشغالی پس از آن تشدید شده است که صهیونیست‌ها اجازه برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان را به فلسطینی‌ها به ویژه در اطراف مسجد الاقصی نمی‌دهند.

به همین خاطر قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و فلسطینیان بود.

در درگیری شدید نظامیان و شهرک نشینان صهیونیستی با جوانان فلسطینی در قدس اشغالی که به زخمی شدن ۱۰۵ فلسطینی منجر شد، به حملات موشکی فلسطینیان و رژیم صهیونیستی کشیده شد.

در اعتراض به این اقدام صهیونیست، نیروهای مقاومت اقدام به شلیک راکت از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی به ویژه مراکز نظامی اسرائیل کرده‌اند

پربیننده ترین خبرها