بازدید سفرای چند کشور در تهران از نمایشگاه "فلسطین تنها نیست"

بازدید سفرای چند کشور در تهران از نمایشگاه
پنج‌شنبه 16 ارديبهشت 1400 - 18:48

در آستانه روز قدس و اعلام همبستگی با مردم فلسطین مراسم بازدید از آثار مسابقه بین‌المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر،«فلسطین تنها نیست» با حضور علی باقری دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، سفرای کشورهای سوریه، ونزوئلا و اندونزی، معاون سفیر فلسطین و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در محل نگارخانه‌های حوزه هنری برگزار شد.

العالم - ایران/ فرهنگی

محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری در این مراسم ضمن خوشامدگویی به مهمانان این برنامه گفت: حضور هنرمندان بیش از ۶۶ کشور برای شرکت در نمایشگاه «فلسطین تنها نیست» نشان‌دهنده یک کنش الهام بخش است و به همه دنیا این پیام را ابلاغ می‌کند که فلسطین تنها نیست و به امید خدا حق مردم مظلوم فلسطین بازستانده خواهد شد.

سید مسعود شجاعی‌طباطبایی دبیر این مسابقه نیز در این مراسم گفت: مشارکت هنرمندان 66 کشور با ارسال 2500 اثر هتری به ذبیرخانه این مسابقه اتفاق منحصر به فردی است که باعث تشویق ما به ادامه راه و دلگرمی مردم فلسطین است. با وجود فشارهای بسیاری و هزینه هایی که برای هنرمندان در کشورهایشان دارد هنرمندان ازاده این 66 کشور به خلق اثار برای حمایت از فلسطین پرداختند.

در این مراسم سفیر اندونزی، ونزوئلا و معاون سفیر فلسطین و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران پس از بازدید از آثار به سخنرانی پرداختند.

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این مسابفه امشب از شبکه افق پخش خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها