مسجد الاقصی پس از حمله  اشغالگران ،امشب آبستن حوادث است   

مسجد الاقصی پس از حمله  اشغالگران ،امشب آبستن حوادث است   
شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 19:01

خبرنگار شبکه العالم در قدس اشغالی از واکنش های فضای ملتهب مسجدالاقصی مبارک پس از حمله نیروهای اشغالگر فلسطینی پس از نماز مغرب روز جمعه 7 مه 2012برای بیرون کردن نمازگزاران و اعتکاف کنندگان خبر داد.

العالمفلسطین اشغالی

خضر شاهین در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت: واکنش ها در داخل فلسطین یا حتی در کرانه باختری و نوار غزه و گروههای مقاومت و مردم فلسطین در قدس اشغالی خشمگینانه بوده است.

شاهین افزود: وضعیت قدس اشغالی پس از عقب نشینی کامل نیروهای اشغالگر صهیونیستی و گشوده شدن کامل همه دربها آرام است اما چشم ها به امشب و مراسم احیای شب قدر ماه مبارک رمضان دوخته شده زیرا علمای مذهبی و مراجع فراخوان هایی برای عزیمت به مسجدالاقصی داده اند.

وی افزود: برخی جمعیت ها و گروههای یهودی افراطی نیز خواهان تجمع در منطقه باب العمود و اطراف مسجدالاقصی مبارک برای بزرگداشت یکپارچگی قدس شدند که همزمان با خروج شمار زیادی از شهرک نشینان است .

واکنش کشورهای عربی و محافل بین المللی به یورش نیروهای اشغالگر به مسجدالاقصی و شلیک گلوله های لاستیکی و بمب های گازی به اعتکاف کنندگان و محاصره آنان در مسجد برای چندین ساعت پس از قطعی برق مصلی ادامه دارد.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی عصر جمعه زمانی که فلسطینی ها برای ده روز آخر ماه رمضان و دفاع از تهدیدهای فلسطین، در مسجدالاقصی اعتکاف کرده بودند ،به آنها حمله کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها