پس از سکوت...مگس های الکترونیکی، از همدردی با مسلمانان مسجدالاقصی جلوگیری کردند

پس از سکوت...مگس های الکترونیکی، از همدردی با مسلمانان مسجدالاقصی جلوگیری کردند
شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 17:12

کاربران شبکه اجتماعی توییتر امروز صبح با هشتگ های هک شده عربستان روبه رو شدند تا بدین ترتیب و پس از حملات شب گذشته به نمازگزاران هنگام  ادای نماز تراویح که 205 زخمی برجای گذاشته بود، از همدردی با مسلمانان مسجدالاقصی جلوگیری کنند.

العالم - داغهای مجازی

برخی کاربران به سکوت عادی سازان و حملات سایبری مطالبی درباره منطقه شیخ جراح و مسجدالاقصی و حملات صهیونیستها به فلسطینیان اشاره و تاکید کردند انتفاضه الاقصی، هکرها را از سوراخشان بیرون آورد تا این هشتگها را فعال کند.

کاربران تاکید کردند این هشتگ های یوزرهای جلعی در عربستان از همدردی با مسلمانان مسجدالاقصی مبارک که جان خود را برای اولین قبله در دهه آخر ماه مبارک رمضان فدا می کنند جلوگیری می کند.

کاربران تاکید کردند کسی که دلش برای قدس و مسجدالاقصی نمی سوزد بدون شک بیمار است. وای به حال کسانی که هشتگ های خفت بار را ترند کنند.

یکی از کاربران تاکید کرد بدون شک حامی این مگس های الکترونیکی، مزدوران خائنی هستند که خفت مزدوری و پستی خواری را بر خود هموار کرده اند.

این فعالان تاکید کردند: زمانی که مسجدالاقصی مبارک مورد بی حرمتی قرار می گیرد، مگس های الکترونیکی این روزها درصدد مخفی نگاه داشتن مساله اقصی از دید عموم هستند.

آنها افزودند: امروز جونان فلسطینی همه سخنان درباره عادی سازی را که عادی سازان میلیون ها دلار و هزاران مگس الکترونیکی برایش استخدام کرده بودند،جارو کردند.

برخی از کاربران از موضع عادی سازان عرب درباره جنایت حمله به مسجدالاقصی ، کشتار ، زخمی کردن صدها نمازگزار فلسطینی پرسیدند.

کاربران تصاویر و ویدئوهایی از حمله به مسجدالاقصی و ضرب و شتم نمازگزاران و جنایت های اشغالگران در منطقه الشیخ جراح تاکید کردند این چهره واقعی کسی است که نقاب های همه خائنان عادی ساز و هوادارن معامله ننگ را کنار زده است.

فعالان تاکید کردند حوادث مسجدالاقصی، آرزوی عادی سازان ترسو را بر باد داد و بدون شک کسی که بخواهد سهمی در آزاد سازی داشته باشد باید از اهالی الاقصی و آزاده های عفیف و شریف آن حمایت کند و هرچه می تواند برای حمایت و ثبات آنان هزینه کند و کمترین چیز نیز دعا است.

کاربران همچنین اعلام داشتند مساله منطقه الشیخ جراح، مسائلی را برای کشورهای عربی و جهان درباره زندگی اهالی بیت المقدس را زیر سایه حکومت اشغالگران بیان کرد و حوادث مسجدالاقصی، اهمیت نقش ملت فلسطین در دفاع از الاقصی را نشان داد و چهره عادی سازان و آدم کوتوله هایشان را عریان کرد .

پربیننده ترین خبرها